رسانه‌ها به آشنایی شهروندان با حقوقشان کمک کنند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد رسانه‌ها به آشنایی شهروندان با حقوقشان کمک کنند نارضایتی حتی اگر در بخش کوچکی از شهروندان ایجاد شود تأثیر زیادی بر سایر شهروندان و عملکرد کلی سازمان خواهد بود. معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: رسانه‌ها با توجه به رسالتی که دارند باید به آشنایی شهروندان به حقوقشان […]

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد

رسانه‌ها به آشنایی شهروندان با حقوقشان کمک کنند

نارضایتی حتی اگر در بخش کوچکی از شهروندان ایجاد شود تأثیر زیادی بر سایر شهروندان و عملکرد کلی سازمان خواهد بود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: رسانه‌ها با توجه به رسالتی که دارند باید به آشنایی شهروندان به حقوقشان کمک کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا‌حسین‌نژاد اظهار کرد: رسانه‌ها باید بیش‌تر اخبار سازنده و امیدبخش را منتشر کنند و با اخبار خود باعث نگرانی مردم نشوند.

وی افزود: قدرت رسانه‌ها در جلب مشارکت مردم در عمران و آبادانی شهر بسیار مهم است و در این مسیر روزنامه‌ها و خبرگزار‌ی‌ها باید به آشنایی شهروندان با حقوق خودشان کمک کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد تصریح کرد: نارضایتی حتی اگر در بخش کوچکی از شهروندان ایجاد شود تأثیر زیادی بر سایر شهروندان و عملکرد کلی سازمان خواهد بود.

حسین‌نژاد بیان کرد: حوزه شهرسازی در شهرداری یکی از مهم‌ترین بخش‌ها است زیرا موضوعات مهمی از جمله صدور پروانه به فعالیت همکاران ما باز می‌گردد و تلاش کردیم رضایت مردمی را از عملکرد خودمان افزایش دهیم.