واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی غرب مازندران افتتاح می‌شود

واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی غرب مازندران افتتاح می‌شود در مراسمی با حضور اردکانیان وزیر نیرو، واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی غرب مازندران (نوشهر) با تأمین مالی بانک صنعت و معدن روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه افتتاح می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، این نیروگاه با تسهیلات ۲۱۵ میلیون یورویی […]

واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی غرب مازندران افتتاح می‌شود

در مراسمی با حضور اردکانیان وزیر نیرو، واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی غرب مازندران (نوشهر) با تأمین مالی بانک صنعت و معدن روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه افتتاح می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، این نیروگاه با تسهیلات ۲۱۵ میلیون یورویی بانک یاد شده در حال اجراست و واحد گازی آن با بهره‌گیری از پیشرفته‌‌ترین و بزرگ‌ترین توربین گازی کشور با توان ۳۰۷ مگاوات آماده بهره‌برداری است.

با بهره‌برداری از بخش بخار نیروگاه یاد شده که در حال نصب می‌باشد ظرفیت این نیروگاه به ۴۶۰ مگاوات و میزان اشتغالزایی به ۶۷ نفر می‌رسد.

گفتنی است نیروگاه مذکور اولین نیروگاه سیکل ترکیبی با راندمان ۵۹درصد با بالا‌ترین رده موجود کشور(Class F) با تکنولوژی توربین گاز- ژنراتور-توربین بخار روی یک محور(Single Shaft) برای نخستین بار در کشور اجرا شده است.