رقابت نمایشگاه ریلی چهارم با نمایشگاه نفت بیست و یکم

    چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته که به میزبانی رجا، از روز یکشنبه گذشته ۲۶ اردیبهشت ماه افتتاح شده بود، امروز به پایان راه خود می‌رسد. به گزارش مناقصه‌مزایده این دوره از نمایشگاه ریلی در سالن‌های ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور ۱۷۰ شرکت داخلی و […]

 

 

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته که به میزبانی رجا، از روز یکشنبه گذشته ۲۶ اردیبهشت ماه افتتاح شده بود، امروز به پایان راه خود می‌رسد.

به گزارش مناقصه‌مزایده این دوره از نمایشگاه ریلی در سالن‌های ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور ۱۷۰ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی برگزار شد.

 

عرضه ده‌ها هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ریلی برای جذب سرمایه‌گذاری، حضور غول‌های بزرگ صنعت ریلی جهان، استقبال خوب بازدیدکنندگان، مدیران، متخصصان، کارشناسان حمل و نقل ریلی و عمومی از این نمایشگاه در کنار عرضه بلیت به صورت اینترنتی و اپلیکیشن رجا در این نمایشگاه از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه بود به گونه‌ای که می‌توان ادعا کرد چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی به نوعی با نمایشگاه نفت سال ۹۵ رقابت کرد.