۲۵۰۲ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی- واگذاری فعالیتهای خدماتی و پشتیبانی

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی ساده نوبت دوم این شرکت در نظر دارد در اجرای مفاد جزء یک از بند الف ماده ۴ قانون برگزاری مناقصات مصوب سال ۱۳۸۳ ، از محل اعتبارات جاری نسبت به مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی ساده براساس ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی بند ج ماده […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی ساده

نوبت دوم

این شرکت در نظر دارد در اجرای مفاد جزء یک از بند الف ماده ۴ قانون برگزاری مناقصات مصوب سال ۱۳۸۳ ، از محل اعتبارات جاری نسبت به مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی ساده براساس ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات به شرح ذیل از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید .

بدین منظور از شرکت‌های حقوقی واجد صلاحیت دارای اعتبارو رتبه حداقل ۷ از اداره کار ، تعاون ، رفاه و امور اجتماعی در زمینه‌های خدمات عمومی و تعمیر نگهداری از تأسیسات بوده ، جهت مناقصه دعوت می‌شود .

نحوه ارائه تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار طبق اسناد مناقصه و بخشنامه ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹هیات وزیران مورخ ۲۲/۰۹/۹۴می‌باشد.

مدت قرارداد

شماره مناقصه درسامانه ستاد

شرح کار

مبلغ برآورد

(میلیون ریال)

مبلغ تضمین (میلیون ریال)

محل کار

۱۸ ماه

۲۰۰۹۷۰۰۴۰۰۰۰۰۴۵

واگذاری فعالیتهای خدماتی و پشتیبانی

۳۰۰۰۰

۱۵۰۰

ستاد و ۲۸ شهرستان

اسناد مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  www.setadiran.com) از تاریخ ۱۲/۰۶/۹۷ تا مورخ ۱۵/۰۶/۱۳۹۷ قابل دریافت می‌باشد .

آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادها در سامانه ستاد ، تا ساعت ۱۵ مورخ ۲۶/۰۶/۹۷ می باشد . لازم به ذکر است پاکت الف می‌بایست بصورت فیزیکی تا آخرین موعد تسلیم پیشنهادها به دبیرخانه مرکزی شرکت تحویل داده شود زمان بازگشایی روز سه‌شنبه مورخ ۲۷/۰۶/۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۰ در محل سالن جلسات این شرکت خواهد بود.

 تلفن مستقیم تماس ۰۵۱۳۷۶۱۳۳۶۸ می‌باشد.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی