ارتباط بانک صنعت و معدن با ۹۷ بانک جهان در پسابرجام

حسین مهری، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن بر تعامل و مشارکت واحدهای حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی برای رفع مشکلات در پرونده‌های نظام بانکی تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، مهری که در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی […]

حسین مهری، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن بر تعامل و مشارکت واحدهای حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی برای رفع مشکلات در پرونده‌های نظام بانکی تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، مهری که در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه‌های تابعه سخن می‌گفت به ارایه گزارشی از آخرین دستاوردهای این بانک در راستای توسعه صنعتی کشور پرداخت.

وی اقدامات بانک صنعت و معدن در دوران پسابرجام و در زمینه تعاملات بین‌المللی را حایز اهمیت خواند و تصریح کرد: این بانک در دوران یاد شده توانست با ۹۷ کشور جهان روابط کارگزاری برقرار کند.

وی با اشاره به این که مشکلات واحد‌های صنعتی بیش از آن که مالی باشد ناشی از شیوه مدیریت است، گفت: بانک صنعت و معدن به دنبال آن است که به واحد‌های صنعتی نگاه تخصصی ببخشد.