افتتاح دو طرح صنعتی در سمنان با تسهیلات بانک صنعت‌ومعدن

افتتاح دو طرح صنعتی در سمنان با تسهیلات بانک صنعت‌ومعدن افتتاح دو طرح صنعتی در سمنان با تسهیلات بانک صنعت‌ومعدن در مراسمی با حضور شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن‌وتجارت و به مناسبت هفته دولت دو طرح صنعتی با استفاده از تسهیلات بانک صنعت‌ومعدن در استان سمنان به بهره‌برداری رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی […]

افتتاح دو طرح صنعتی در سمنان با تسهیلات بانک صنعت‌ومعدن

افتتاح دو طرح صنعتی در سمنان با تسهیلات بانک صنعت‌ومعدن در مراسمی با حضور شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن‌وتجارت و به مناسبت هفته دولت دو طرح صنعتی با استفاده از تسهیلات بانک صنعت‌ومعدن در استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت‌ومعدن، طرح توسعه شرکت مهربان الیاف گرمسار با تسهیلاتی بیش از ۴میلیون‌و۲۰۰ هزار دلار، تولید کننده کیسه پروپیلن بافت ساده و لمینت شده و با ۱۷۳ نفر اشتغال در شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید.

خط تولید جدید شرکت صنایع اتومبیل‌سازی فردا نیز که از ۷میلیاردو۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات این بانک بهره‌مند شده به تولید و مونتاژ خودروی‌ام جی می‌پردازد و با اشتغال زایی برای ۲۰۰ نفر در شهرستان سمنان به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است؛ در سال‌های اخیر طرح‌های صنعتی زیادی با تأمین مالی بانک صنعت‌ومعدن در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری رسیده است.