۲۵۰۷ فراخوان – شرکت پتروشیمی خارک- عملیات تخریب ساختمان، تامین مصالح

آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی پیمانکاران و سازندگان جهت مشارکت در ساخت   شرکت پتروشیمی خارک (سهامی عام) در نظر دارد عملیات تخریب ساختمان موجود، تامین مصالح، ساخت، و آماده‌سازی جهت بهره‌برداری ساختمان اداری شرکت پتروشیمی خارک واقع در استان تهران، شهر تهران منطقه شش شهرداری محدوده خیابان قائم مقام فراهانی را در زمینی به […]

آگهی فراخوان عمومی

جهت ارزیابی پیمانکاران و سازندگان جهت مشارکت در ساخت  

شرکت پتروشیمی خارک (سهامی عام) در نظر دارد عملیات تخریب ساختمان موجود، تامین مصالح، ساخت، و آماده‌سازی جهت بهره‌برداری ساختمان اداری شرکت پتروشیمی خارک واقع در استان تهران، شهر تهران منطقه شش شهرداری محدوده خیابان قائم مقام فراهانی را در زمینی به متراژ حدود پانصد و بیست مترمربع در ده طبقه (شش طبقه روی زمین و چهار طبقه زیرزمین) و زیر بنای چهار هزار و ده مترمربع را با مشارکت مجموعه‌های دارای فعالیت ذیربط و توانمندی مالی و فنی مرتبط، با برگزاری مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

شرکت‌های دارای صلاحیت و سوابق مرتبط با موضوع فوق، آشنا به منطقه و دارای تجربه کاری در زمینه ساخت ساختمانهای اداری می‌توانند در صورت تمایل، مدارک اولیه شامل اصالت شرکت، اساسنامه، روزنامه رسمی، آخرین صورت‌های مالی تایید شده، فهرست کارهای مشابه انجام شده و در دست اجرا (با ذکر تاریخ شروع و خاتمه، مبلغ قرارداد و قراردادهای مشارکت در ساخت) را جهت ارزیابی مقدماتی، به آدرس زیر ارسال نمایند.

مهلت ارسال مدارک به شرکت پتروشیمی خارک:‌ حداکثر ۱۵ روز پس از تاریخ چاپ این آگهی.

محل تحویل مدارک: تهران، دیباجی شمالی، کوچه دژم جو، پلاک ۴۰، طبقه پنجم، کمیسیون معاملات شرکت پتروشیمی خارک

تلفن: ۲۲۸۰۶۶۰۱  دورنگار:‌ ۷-۲۲۸۰۶۶۰۶ کد پستی:‌ ۱۹۵۱۹۹۴۵۱۱ صندوق پستی:‌ ۳۱۷-۱۹۶۱۵

شرکت پتروشیمی خارک پس از بررسی مدارک دریافتی، از شرکت‌هایی که واجد شرایط تشخیص داده شوند جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آورد. شرکت‌های فعال در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی در ارزیابی اولیه دارای امتیاز خواهند بود.

شرکت پتروشیمی خارک در رد و یا تایید صلاحیت شرکت‌ها مختار می‌باشد و ارسال مدارک، هیچگونه حقوقی برای شرکت کنندگان از جمله حق حضور در مناقصه را ایجاد نخواهد نمود.   

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی خارک (سهامی عام)