مشتری‌مداری و توجه به نیازهای صنعتگران کشور، مهم‌ترین سیاست بانک صنعت و معدن

مشتری‌مداری و توجه به نیازهای صنعتگران کشور، مهم‌ترین سیاست بانک صنعت و معدن حسین مهری، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌هایی که این بانک دنبال می‌کند توجه به اصل مشتری‌مداری است زیرا مشتریان بانک کارآفرینند و می‌توانند به کشور برای عبور از شرایط حاضر کمک کنند. به […]

مشتری‌مداری و توجه به نیازهای صنعتگران کشور، مهم‌ترین سیاست بانک صنعت و معدن

حسین مهری، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌هایی که این بانک دنبال می‌کند توجه به اصل مشتری‌مداری است زیرا مشتریان بانک کارآفرینند و می‌توانند به کشور برای عبور از شرایط حاضر کمک کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، مهری که در گردهمایی سراسری مدیران و رؤسای ستاد و شعب این بانک سخن می‌گفت در تشریح سیاست‌های جدید بانک افزود: خدماتی که برای مشتریان ارایه می‌شود باید از ۳ ویژگی سهولت، شفافیت و ارزان بودن برخوردار باشد. وی با بیان این‌که بانک صنعت و معدن همیشه انتخاب اول صنعتگران است، تصریح‌کرد: مشتری‌مداری همواره برای تمام کسب و کار‌ها مفید بوده و توصیه شده است. بنابراین بانک به عنوان یک مشاور و همراه با مشتریان، خواسته‌های آنها را شناسایی و در راستای اجرایی شدن آن می‌کوشد.