نصب و راه‌اندازی ۶ دستگاه خودپرداز پست‌بانک در روستاهای آذربایجان‌غربی

نصب و راه‌اندازی ۶ دستگاه خودپرداز پست‌بانک در روستاهای آذربایجان‌غربی محمدجوادآذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات پنج پروژه بزرگ ارتباطی از جمله نصب و راه‌اندازی ۶دستگاه خودپرداز (ATM) پست‌بانک ایران در استان آذربایجان غربی را با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان افتتاح کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک، دو پروژه نخست، […]

نصب و راه‌اندازی ۶ دستگاه خودپرداز پست‌بانک در روستاهای آذربایجان‌غربی

محمدجوادآذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات پنج پروژه بزرگ ارتباطی از جمله نصب و راه‌اندازی ۶دستگاه خودپرداز (ATM) پست‌بانک ایران در استان آذربایجان غربی را با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان افتتاح کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک، دو پروژه نخست، احداث ۳۶۰ سایت نسل سوم و ۲۸۰ سایت نسل‌چهارم تلفن همراه بود تا تمام شهرهای استان آذربایجان‌غربی تحت پوشش شبکه پهن باند قرار گیرند.

همچنین در پروژه دیگری بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبرنوری میان شهرهای این استان احداث ‌شد تا شهرهای این استان با پیوستن به شبکه فیبرنوری کشور از پایداری ارتباطی برخوردار شوند.

دو پروژه دیگر نیز مجهز کردن ۶۱۵ روستای این استان به تلفن ثابت و اینترنت خانگی و همچنین توسعه خدمات دولت الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی از طریق نصب و راه‌اندازی شش دستگاه خودپرداز (ATM) در روستاهای آذربایجان‌غربی بود.

همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته اجرای ۳پروژه ارتباطی در این استان شروع به‌کار کرد تا در پایان سال وضعیت شاخص‌های فناوری اطلاعات بهبود چشمگیری پیدا کند.