۸ هزار میلیارد ریال املاک بانک سپه آماده واگذاری است

۸ هزار میلیارد ریال املاک بانک سپه آماده واگذاری است عضو هیأت‌مدیره بانک سپه گفت: طی ۵ سال اخیر ۴ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال املاک مازاد این بانک به فروش رفته و حدود دو برابر این میزان هم آماده واگذاری است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، عیسی کاظم‌نژاد ضمن اعلام […]

۸ هزار میلیارد ریال املاک بانک سپه آماده واگذاری است

عضو هیأت‌مدیره بانک سپه گفت: طی ۵ سال اخیر ۴ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال املاک مازاد این بانک به فروش رفته و حدود دو برابر این میزان هم آماده واگذاری است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، عیسی کاظم‌نژاد ضمن اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون ۵۴۹ ملک مازاد بانک سپه با رعایت قوانین و مقررات به متقاضیان واجد شرایط واگذارشده و ۳۵۶ ملک مازاد به ارزش ۸ هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال هم در دست‌ فروش است.

وی اظهارداشت: با توجه به تأکیدهای مقام‌معظم‌رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و ریاست جمهوری در حمایت از تولیدات داخلی و اجرای قانون رفع موانع تولید بانک سپه تمام تلاش خود را برای واگذاری صحیح و قانونی املاک مازاد خود به‌کار گرفت و در این راه اقدامات ارزنده‌ای نیز انجام ‌شده است.

کاظم‌نژاد تصریح‌کرد: فروش املاک مازاد بانک سپه به‌ویژه در ۳ سال اخیر با توجه به تأکید دولت سرعت بیش‌تری داشته است و به‌طور متوسط هر ماه یک مزایده سراسری برای واگذاری اموال مازاد در این بانک برگزار می‌شود.