نظارت بیمه مرکزی، شکلی و میدانی نیست سازماندهی بیمه مرکزی باید در وضعیتی باشد که کارکنان آن بتوانند وظایف نظارت، حمایت و سیاستگذاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بیمه مرکزی، رییس کل بیمه مرکزی با بیان این مطلب در مراسم تکریم بازنشستگان این […]
نظارت بیمه مرکزی، شکلی و میدانی نیست
سازماندهی بیمه مرکزی باید در وضعیتی باشد که کارکنان آن بتوانند وظایف نظارت، حمایت و سیاستگذاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بیمه مرکزی، رییس کل بیمه مرکزی با بیان این مطلب در مراسم تکریم بازنشستگان این سازمان گفت: انتظار این است که بیمه مرکزی به عنوان یک سازمان متخصص و حرفهای به گونهای عمل کند که الگوی جامعه باشد.
غلامرضا سلیمانی با بیان این نکته که تجزیه و تحلیل نیروی انسانی شاغل در بیمه مرکزی نشان میدهد که این سازمان از شخصیت خوب و حرفهای با تحصیلات بالا برخوردار است، گفت: با ایجاد وفاداری سازمانی در مدیران و کارکنان بیمه مرکزی میتوان در مسیر تحقق اهداف پیشبینی شده گام برداشت.
وی از رعایت احترام و بهرهگیری از نظرات تخصصی و کارشناسی کارکنان به عنوان عناصر اصلی ایجاد وفاداری سازمانی نام برد و ادامهداد: برخورد با کارکنان در هر سازمانی باید به گونهای باشد که هر همکاری افتخار کند که در آن سازمان خدمت میکند.
رییس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ازسیاستگذاری، نظارت و حمایت از بیمهگران و بیمهگذاران به عنوان وظایف اصلی بیمه مرکزی یاد کرد و گفت: نظارت بر صنعت بیمه فقط بهصورت شکلی و میدانی نیست و بسیار عمیق، گسترده و وسیع است، بنابراین کارکنان سازمان برای تحقق این وظایف نباید دغدغهای داشته باشند.
سلیمانی ادامه داد: نگاه بیمه مرکزی به کارکنان اعم از شاغل و بازنشسته نگاه حمایتی بهصورت مادی و معنوی است امیدواریم که با این نگاه بتوانیم با استفاده از ابتکارات و پیشنهادات ارزنده همکاران، گامهای محکمتری را برای حمایت از بیمهگران و بیمهگذاران برداریم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.