آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحلهای نوبت دوم شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت «اجاره ۴۰ دستگاه خودرو سواری جهت انجام امورات اداری (ایاب و ذهاب و سرویس دهی) پرسنل شهرداری» از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحلهای اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت معتبر از اداراه کل تعاون […]
آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحلهای
نوبت دوم
شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت «اجاره ۴۰ دستگاه خودرو سواری جهت انجام امورات اداری (ایاب و ذهاب و سرویس دهی) پرسنل شهرداری» از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحلهای اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت معتبر از اداراه کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی دعوت میشود از روز شنبه مورخ ۰۷/۰۷/۹۷ تا روز پنجشنبه مورخ ۱۲/۰۷/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند.
کارفرما و دستگاه مناقصهگزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی
موضوع: اجاره ۴۰ دستگاه خودرو سواری جهت انجام امورات اداری (ایاب و ذهاب و سرویس دهی) پرسنل شهرداری
مدت انجام خدمات: هشت (۸) ماه شمسی میباشد.
شرح و مقدار کار: ایاب و ذهاب و سرویس دهی پرسنل شهرداری با استفاده از ۴۰ دستگاه خودرو در ساعت اداری از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۴:۳۰ (براساس نظر کارفرما) در تمام طول مدت قرارداد حتی ایام تعطیل جهت انجام امورات اداری و جابجایی پرسنل شهرداری میباشند.
مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سیصد و پنجاه میلیون) ریال میباشد که باید به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی به نفع کارفرما(مطابق کاربرگ شماره یک پیوست اسناد مناقصه) یا واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری به شماره ۳۱۰۰۰۰۲۹۹۰۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه مرکزی زاهدان باشد.
نحوه دریافت اسناد مناقصه: پس از واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان و با درخواست کتبی به مدیریت حقوقی و قراردادهای شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست، به یکی از صورتهای زیر، از تاریخ ۰۷/۰۷/۹۷ تا ۱۲/۰۷/۹۷ اسناد تحویل میشود:
۱-از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل pdf برای متقاضی ارسال میشود.
۲- مراجعه حضوری متقاضی به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین- مجتمع طبقاتی سعدی- مدیریت حقوقی و امور قراردادها، اسناد در قالب لوح فشرده ارائه میگردد. (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می گیرد.) تلفن: ۳۳۲۱۳۱۸۰- ۰۵۴
زمان و مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده: تا ساعت ۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۷/۱۳۹۷به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل گردد.
زمان و مکان بازگشایی پاکات: پاکات ارسالی روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۷/۱۳۹۷ راس ساعت ۱۲:۰۰ در کمیسیون مناقصه باز و خوانده میشود. حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاددهندگان در جلسه افتتاح و قرائت پیشنهادهای مالی آزاد است. محل تشکیل کمیسیون مناقصه دفتر مدیر حقوقی و امور قراردادها واقع در خیابان امیرالمومنین – مجتمع طبقاتی سعدی- بلوک اول- طبقه سوم میباشد.
هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری زاهدان
نوبت دوم آگهی مناقصه عمومي يك مرحله اي شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پروژه های”واگذاری امور خدمات شهری در سطح ناحیه یک و دو منطقه پنج شهر زاهدان” را به شرکتهای دارای صلاحیت معتبر کار از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در زمینه خدمات شهری واگذار نماید. کلیه […]
آگهی مناقصه عمومي يك مرحله اي شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پروژه های”واگذاری امور خدمات شهری در سطح ناحیه یک و دو منطقه پنج شهر زاهدان” را به شرکتهای دارای صلاحیت معتبر کار از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در زمینه خدمات شهری واگذار نماید. کلیه مراحل […]
نوبت دوم آگهی مناقصه عمومي يكمرحلهاي شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پروژه «بهسازی پارک کودک» واقع در شهر زاهدان، را به شرکتهای دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامهریزی در رشته ابنیه واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها […]
آگهی مناقصه عمومي يكمرحلهاي شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پروژه «بهسازی پارک کودک» واقع در شهر زاهدان، را به شرکتهای دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامهریزی در رشته ابنیه واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق […]
دیدگاه بسته شده است.