عضو کمیسیون عمران مجلس عدم پرداخت به موقع حقوق پیمانکاران راهسازی از عوامل کیفیت پایین راههای کشور است عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی که در بخش تخصیص اعتبارات راهها با مشکل مواجه هستیم و نگهداری از راهها به شکل درست اتفاق نمیافتد، شاهد عمر مفید پایین مسیرهای جادهای خواهیم بود. به […]
عضو کمیسیون عمران مجلس
عدم پرداخت به موقع حقوق پیمانکاران راهسازی از عوامل کیفیت پایین راههای کشور است
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی که در بخش تخصیص اعتبارات راهها با مشکل مواجه هستیم و نگهداری از راهها به شکل درست اتفاق نمیافتد، شاهد عمر مفید پایین مسیرهای جادهای خواهیم بود.
به گزارش خانهملت، محمددامادی اشاره کرد: بعضاً دیده شده موازین ایمنی در جادههایی که تازه ساخته شدهاند رعایت نشده و یا جادههایی که از قبل ساخته شدهاند نیاز به ترمیم دارند که در موعد مناسب نسبت به ترمیم و بازسازی آنها اقدام نمیشود.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه باید جلوی فرسایش جاده را پیش از ایجاد هزینههای بیشتر گرفت، تصریحکرد: متأسفانه مباحث اعتباری در بخش نگهداری راهها نقش مهمی را ایفا میکند و ضعف در این بخش باعث میشود هر ساله افراد زیادی را در جادهها از دست بدهیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، وجود دلایل مختلف از جمله مشکلات مالی و عدم پرداخت به موقع حق و حقوق پیمانکارانی که در بخش راهسازی فعال هستند را از جمله عواملی دانست که در کیفیت پایین راههای ایجاد شده تأثیرگذارند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، به نقش عامل انسانی و نقص در سیستم ایمنی خودروها نیز اشارهای کرد و افزود: اینکه خودروهای ما از ایمنی و استاندارد لازم برخوردار نیستند و یا رانندگان موازین قانونی را در جادهها رعایت نمیکنند هم میتواند عامل تصادفات باشد، ولی عامل بسیار مهم و تعیینکننده ایمن نبودن راهها و جادههاست.
وی چرایی نبود زیرساختهای لازم در عرصه ترمیم و توسعه راهها را سؤالی دانست که وزارت راه و شهرسازی باید به آن پاسخ مناسب بدهد و در ادامه توضیح داد: اینکه چرا زیرساختهای لازم در تأمین جادههای ایمن فراهم نشده باید از وزارت راه و شهرسازی در ادوار مختلف سؤال کرد. باید از آنان پرسید در این سالها برای ایمنی راهها چه کردهاند؟
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.