۲۵۳۳ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان بوشهر- خرید و نصب ۱۰۰ دستگاه فلومتر التراسونیک اینزرشن

« تجديد آگهي فراخوان مناقصه عمومی شماره ۲۸/۹۷ »   مناقصه عمومي يك مرحله‌اي (ارزيابی ساده) نوبت دوم شركت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به خريد و نصب ۱۰۰ دستگاه فلومتر التراسونيک اينزرشن مطابق مشخصات ذيل اقدام نمايد، لذا از كليه توليدكنندگان و فروشندگان دعوت مي‌شود كه از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۶/۷/۹۷ لغايت ساعت ۱۸ روز شنبه مورخ ۲۱/۷/۹۷ جهت […]

« تجديد آگهي فراخوان مناقصه عمومی شماره ۲۸/۹۷ »

  مناقصه عمومي يك مرحله‌اي (ارزيابی ساده)

نوبت دوم

شركت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به خريد و نصب ۱۰۰ دستگاه فلومتر التراسونيک اينزرشن مطابق مشخصات ذيل اقدام نمايد، لذا از كليه توليدكنندگان و فروشندگان دعوت مي‌شود كه از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۶/۷/۹۷ لغايت ساعت ۱۸ روز شنبه مورخ ۲۱/۷/۹۷ جهت خريد اسناد به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

توضيحات :

۱-شماره فراخوان در سامانه ستاد : ۲۰۰۹۷۱۳۴۴۰۰۰۰۶۲

۲-محل تامين اعتبار : طرحهای عمرانی  اوراق مشارکت

۳-مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع کار ۴۰۶,۰۰۰,۰۰۰ ريال مي‌باشد كه بايستي به صورت ضمانت نامه بانكي به نفع اين شركت ارائه گردد.

۴-محل تحويل کالا : بوشهر

۵-مدت قرارداد : يک ماه تحويل کالا و پنج ماه نصب

۶-قيمت خريد اسناد ۵۰۰,۰۰۰ ريال مي‌باشد .كه مي‌بايست به حساب شماره ۵-۷۴۱۳۹۳-۱۱-۲۸۰۲ نزد بانك مهر ايران شعبه مركزي بوشهر (حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانك مهر ايران شعبه مركزي بوشهر ) واريز و گردد .

۷-آخرين مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونيکی در سامانه ستاد تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۲/۸/۹۷ مي‌باشد . تنها پاکت « الف » (تضمين شرکت در فرآيند ارجاع کار) می‌بايست به صورت فيزيکی تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۲/۸/۹۷ به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحويل گردد.

۸-پاكتها در ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۵/۸/۹۷ گشوده خواهد شد. حضور يك نفر به عنوان نماينده شركت همراه با معرفي‌نامه در جلسه بازگشايي پاكتها بلامانع مي‌باشد.

۹-هزينه درج آگهي در چهار نوبت در روزنامه و در سامانه ستاد، حمل، تخليه، بارگيري، كنترل و بازرسي کالا به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

۱۰-کالای تحويلی بايستی دارای يک سال گارانتی بی قيد و شرط از زمان نصب و ۱۰ سال خدمات پس از فروش باشد.

۱۱-پيشنهاد دهنده مي‌بايست ماليات ، عوارض و ارزش افزوده را در قيمت پيشنهادي خود در نظر بگيرد.

۱۲-كليه اسناد و مدارك خواسته شده و ارائه شده از سوي پيمانكار و اسناد مناقصه مي‌بايست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد.

۱۳-به پيشنهادهاي فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهي واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.

۱۴-رعايت قرار دادن ضمانت‌نامه شركت در فرآيند ارجاع کار در پاكت « الف »، اسناد دريافتي از كارفرما، مستندات خواسته شده، پروانه كاربرد علامت استاندارد (در صورت شمول)، اساسنامه شركت، آخرين آگهي تغييرات مندرج در روزنامه رسمي (مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز)، گواهی مؤديان مالياتی، گواهي نمونه امضاي محضري صاحب امضاي مجاز (در صورت عدم وجود نمونه امضاي مشخص در اساسنامه يا تغيير آن) و كاتالوگها پاكت « ب » و پيشنهاد قيمت و آناليز آن پاكت « ج » الزامي مي‌باشد.

۱۵-كليه اسناد و مدارك ارائه شده و اسناد مناقصه مي‌بايست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد.

۱۶-مدت اعتبار پيشنهاد : ۳ ماه

۱۷-به پيشنهادهاي فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهي واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد .

۱۸-ساير اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج مي‌باشد.

دفتر قراردادها

شركت آب و فاضلاب استان بوشهر