بهسازی سرمایه انسانی از طریق آموزش مستمردر بندرامام خمینی(ره)

بهسازی سرمایه انسانی از طریق آموزش مستمردر بندرامام خمینی(ره) اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با هدف توانمند‌سازی نیروی انسانی و بهسازی سرمایه سازمانی از طریق آموزش، طی نیمه نخست سال جاری ۳۲ دوره آموزشی با مجموع ۴۷۰ ساعت و مشارکت ۱۴۱۹ نفر از کارکنان برگزار کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرکل بنادر و دریانوردی […]

بهسازی سرمایه انسانی از طریق آموزش مستمردر بندرامام خمینی(ره)

اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با هدف توانمند‌سازی نیروی انسانی و بهسازی سرمایه سازمانی از طریق آموزش، طی نیمه نخست سال جاری ۳۲ دوره آموزشی با مجموع ۴۷۰ ساعت و مشارکت ۱۴۱۹ نفر از کارکنان برگزار کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام‌خمینی(ره) ضمن اعلام این خبر بیان‌داشت: مهم‌ترین این دوره‌ها، دوره مدیریت ایمنی مواد خطرناک(HAZMAT)، جستجو و امداد و نجات بوده که طی این دوره‌ها در مجموع به میزان ۱۹۴ساعت و با هدف تشکیل تیم تخصصی برای مقابله با حوادث ناشی نشت مواد خطرناک و سمی و همچنین عملیات امداد و نجات در ارتفاع برای پرسنل آتش‌نشانی برگزار شد.

عادل‌دریس در ادامه افزود: همچنین طی ۶ ماه اخیر ۴ دوره به صورت مجازی برای کارکنان خود برگزار شد که ضمن ارتقای دانش تخصصی کارکنان، کاهش هزینه برگزاری کلاس‌های آموزشی را در پی داشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نظارت بر فرایند آموزش کارکنان شرکت‌های بخش خصوصی را از اهم اقدامات این اداره کل برشمرده و با اشاره به این‌که این دوره‌ها عمدتاً توسط مؤسسات آموزشی مجوزدار در حوزه لجستیک بندری برگزار می‌شود، بیان‌داشت: طی نیمه اول سال جاری بیش از ۳۰ دوره آموزشی در زمینه‌های مختلف با مباحث لجستیکی برگزار شد.

یادآور می‌شود در پی ارزیابی‌های به عمل آمده در بین دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در بخش تولیدی- اقتصادی و امور زیربنایی که توسط مرکز پژوهش و آینده‌نگری استان وابسته به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان انجام پذیرفت. این اداره کل طی دو سال اخیر با کسب بالا‌ترین امتیاز حایز رتبه نخست در زمینه عملکرد آموزشی کارکنان شده است.