حمایت گسترده بانک‌شهر از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی شمال‌غرب کشور

حمایت گسترده بانک‌شهر از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی شمال‌غرب کشور مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک‌شهر با اشاره به خدمات‌دهی گسترده این بانک به علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی طی سال‌های اخیر، گفت: حمایت از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی در شمال‌غرب کشور با تمام توان در دستور کار قرار دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی […]

حمایت گسترده بانک‌شهر از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی شمال‌غرب کشور

مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک‌شهر با اشاره به خدمات‌دهی گسترده این بانک به علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی طی سال‌های اخیر، گفت: حمایت از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی در شمال‌غرب کشور با تمام توان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، مهدی‌اکرمی با بیان این‌که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز به عنوان بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌‌ترین نمایشگاه کتاب کشور بعد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران محسوب می‌شود، افزود: تلاش می‌شود بهترین و به‌روز‌ترین خدمات بانکی به بیش از ۹۰۰ ناشر کشور در این نمایشگاه ارایه شود.

وی اشاره به این‌که اعتباری بالغ بر ١٧میلیارد ریال به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز اختصاص داده شده است، ادامه داد: با توجه به وسعت برگزاری این نمایشگاه در چندین سالن مجزا، تدابیر لازم برای استقرار خودپردازهای سالنی و سیار اندیشیده شده است.

اکرمی با بیان این‌که ۲۲ هزار بن کارت در طول برگزاری نمایشگاه به متقاضیان واجد شرایط ارایه خواهد شد، تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از ٢٩ تا ٤ آبان ماه برگزار و همه خدمات بانکی شامل توزیع بن کارت، واریز و برداشت نقدی، افتتاح حساب، خدمات بانکداری الکترونیکی و… ارایه می‌شود.

مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک‌شهر با تأکید بر این‌که حضور بانک‌شهر در نمایشگاه‌های کتاب استانی طی سال‌های اخیر تحسین همگان به ویژه اهالی حوزه کتاب را در پی داشته است؛ گفت: این موضوع مسؤولیت بانک برای افزایش کیفیت خدمات را سنگین‌تر کرده است.