بهره‌گیری از ایده‌های جامعه دانشگاهی با حمایت بانک‌شهر

بهره‌گیری از ایده‌های جامعه دانشگاهی با حمایت بانک‌شهر مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر با تأکید بر این‌که در حال‌حاضر طرح‌های سنتی نیازمندی‌های مشتریان شبکه بانکی را رفع نمی‌کند، گفت: باید با بها دادن به ایده‌های جوانان، خدمت‌رسانی به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی را بهبود بخشید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، محمدرضارنجبرفلاح […]

بهره‌گیری از ایده‌های جامعه دانشگاهی با حمایت بانک‌شهر

مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر با تأکید بر این‌که در حال‌حاضر طرح‌های سنتی نیازمندی‌های مشتریان شبکه بانکی را رفع نمی‌کند، گفت: باید با بها دادن به ایده‌های جوانان، خدمت‌رسانی به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی را بهبود بخشید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، محمدرضارنجبرفلاح در مراسم افتتاحیه دهمین دوره استارت‌آپ تریگر که با همکاری بانک‌شهر و دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، افزود: خوشبختانه این بانک در سال‌های اخیر در شناسایی ایده‌های برتر و تبدیل آنها به محصول پیشرو بوده است.

وی با تأکید بر این‌که در حال‌حاضر خلاقیت، امری جدایی ناپذیر در شبکه بانکی کشورهای پیشرفته است، ادامه داد: در شرایط فعلی و با توجه به نیازهای مشتریان بانک‌ها و شهروندان، باید پرورش ایده‌های کارآفرینانه در حوزه بانکی در اولویت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر با اشاره این‌که بستر تحقق ایده‌های کاربردی در بانک‌شهر فراهم است، گفت: استعدادهای برتر دانشگاهی، امروز با مسایل و نیازهای روز کشور آشنا هستند و می‌توانند در راستای رفع این مشکلات گام‌های تأثیرگذار ‌بردارند.