۲۵۴۵ مناقصه – اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان- اجاره یک قطعه زمین دولتی با کاربری احداث نهالستان

آگهی فراخوان عمومی یک مرحله‌ای ( نوبت اول) ۵۲/۹۷ م مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان به نمایندگی از طرف سازمان ملی زمین و مسکن در نظر دارد در اجرای مصوبه شماره ۳۱۹۰ ه مورخ ۱۴/۶/۸۶ تعداد یک قطعه زمین دولتی با کاربری احداث نهالستان واقع در شهرستان شوشتر را […]

آگهی فراخوان عمومی یک مرحله‌ای

( نوبت اول) ۵۲/۹۷ م

مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان به نمایندگی از طرف سازمان ملی زمین و مسکن در نظر دارد در اجرای مصوبه شماره ۳۱۹۰ ه مورخ ۱۴/۶/۸۶ تعداد یک قطعه زمین دولتی با کاربری احداث نهالستان واقع در شهرستان شوشتر را طبق مشخصات و شرایط ذیل به دارندگان موافقت‌نامه اصولی از مراجع ذیربط  به صورت اجاره یکساله به منظور بهره برداری موقت جهت احداث مثحدثات غیردائمی با حفظ مالکیت این اداره کل بشرح ذیل واگذار نماید.

۱-انواع تضمین شرکت درفراخوان: ضمانتنامه بانکی معتبر بنام سازمان ملی زمین و مسکن یا واریز نقدی به حساب تمرکز سپرده سازمان ملی زمین و مسکن به شماره حساب سیبا ۲۱۷۳۷۱۲۳۳۰۰۰۰ نزد بانک ملی شعبه اهواز (ضمنا ارائه هر گونه چک شخصی، بانکی تضمین شده مورد قبول نمی‌باشد.)

۲-زمان ، مهلت و محل دریافت اسناد فراخوان : ساعتهای اداری از تاریخ ۵/۸/۹۷ لغایت ۱۵/۸/۹۷ از طریق سایت htt:// iets.mporg.ir و یا از طریق اداره راه و شهرسازی شوشتر دریافت نمایند.

۳-محل و مهلت تحویل پیشنهادها : اهواز- امانیه خ مدرس- اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان دبیرخانه اداره کل تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۲۶/۸/۹۷

۴-محل و تاریخ گشایش پاکتها: آدرس فوق ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۸/۸/۹۷

*شرایط فراخوان

۱- برنده فراخوان باید جهت انعقاد قرارداد اجاره به اداره راه و شهرسازی شوشتر مراجعه نمایند.

۲-برنده فراخوان مکلف است حداکثر ۳ ماه از انعقاد قرارداد نسبت به شروع عملیات و اجرای وفق مفاد قرارداد واگذاری اقدام نمایند.

۳-متقاضیان می‌بایست تضمین شرکت در فراخوان را در پاکت الف و موافقت‌نامه اصولی و سایر اسناد را در پاکت ب و برگ پیشنهاد قیمت را در پاکت ج قراردهند.

۴- متقاضیان می‌توانند در جلسه بازگشایی پاکات با ارائه کارت شناسایی معتبر حضور داشته باشند.

۵-لایحه قانونی منع مداخله وزراء نمایندگان مجلس و کارمندان دولت در معاملات دولتی مصوب سال ۱۳۳۷ حاکم بر این فراخوان می‌باشد.

۶-به پیشنهادات فاقد تضمین لازم و کافی، مبهم، مخدوش، ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷- درج شماره پلاک ثبتی انتخابی، موضوع فراخوان، مشخصات کامل فردی روی پاکات الزامی می‌باشد.

۸- برنده فراخوان مکلف است حداکثر ظرف مدت ۱ ماه از تاریخ ابلاغ اداره کل نسبت به ارائه موافقت‌نامه اصولی اقدام نمایند، در غیر این صورت به منزله انصراف از فراخوان تلقی و تضمین ارائه شده به نفع دولت ضبط می‌گردد. و در صورت احراز شرایط لازم نفر دوم فراخوان بعنوان برنده اعلام می‌شود و همان شرایط برای او حاکم است.

۹- برنده فراخوان بعد از ارائه موافقت‌نامه اصولی باید حداکثر ۱۰ روز پس از تاریخ اعلام اداره کل، نسبت به واریز مبلغ پیشنهادی به حساب سازمان ملی زمین و مسکن اقدام نموده و اصل فیش آن را به اداره کل تحویل نمایند در غیر این صورت سپرده تضمین شرکت در فراخوان به نفع دولت ضبط می‌گردد و در صورت احراز شرایط لازم نفر دوم برنده فراخوان اعلام می‌شود و همان شرایط برای او حاکم است. 

شماره فراخوان

پلاک ثبتی

مساحت

(متر مربع)

قیمت پایه مالا اجاره یک ساله به (ریال)

مرجع موافقت نامه اصولی

مبلغ تضمین (ریال)

نشانی

۵۲-۹۷/م

۱۰۱۴۳

۲۸۱۵۰

۳۳٫۷۸۰٫۰۰۰

اداره کل جهاد کشاورزی

۲٫۰۰۰٫۰۰۰

شوشتر- شهرک ساحلی جنب پادگان تیپ ۴۵ تکاور

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان 

شناسه آگهی ۲۷۵۱۷۹