۲۵۴۵ مناقصه – اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان- نگهداری و تعمیرات پیشگیری تجهیزات خشکی

(( آگهي مناقصه))           شماره مناقصه : ۱۲۷۷۳/  ص ۱۴ مورخ۳۰/۰۷/۹۷         اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ـ  منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) ۱- موضوع  مناقصه : سرويس، نگهداري و تعميرات پيشگيري تجهيزات خشكي در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) ۲ – شرایط الزامي متقاضيان: ۱-مرتبط بودن موضوع اساسنامه […]

(( آگهي مناقصه))

          شماره مناقصه : ۱۲۷۷۳/  ص ۱۴ مورخ۳۰/۰۷/۹۷

        اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ـ  منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)

۱- موضوع  مناقصه : سرويس، نگهداري و تعميرات پيشگيري تجهيزات خشكي در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)

۲ – شرایط الزامي متقاضيان:

۱-مرتبط بودن موضوع اساسنامه شركت با موضوع  مناقصه

۲-ارائه تاییدیه عدم بدهی از سوي اداره کل امور مالي سازمان  بنادر و دریانوردی

۳-ارائه گواهی صلاحیت کار معتبر از اداره کار و امور اجتماعی در زمینه ی تعمیر و نگهداری

*** در صورت عدم احراز شرایط فوق، پاكت ج از سوي كميسيون مناقصه مورد بررسي قرار نخواهد گرفت.

۳- مهلت، محل و نحوه خرید اسناد مناقصه:

     متقاضیان شركت در مناقصه  مي‌توانند  از تاریخ  ۰۲/۰۸/۹۷  تا پایان وقت اداری مورخ ۲۰/۰۸/۹۷روز یکشنبه با مراجعه به سایت www.setadiran.ir نسبت به دريافـت (خرید) رایگان اسناد اقدام نمايند. * ضمناً دريافت آگهی  از سايتهای bikport.pmo.ir   – iets.mporg.irنيز  بصورت غیر حضوری وبدون پرداخت وجه نقد به کارفرما امکان‌پذير است.

۴- تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار :

مناقصه گران بايد مبلغ  به عدد ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حروف (دو میلیارد ریال) را بصورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات یا اصل فیــش واریز وجـه به حسـاب شمـاره ۲۱۹۶۴۵۲۲۰۳۰۰۲ نـزد بانـک صادرات شعبـه تأسیسـات بنـدرامـام خمینـی (ره) کـد بانـک ۳۸۸۱ با شمـاره شبـا ۱۳۰۱۹۰۰۰۰۰۰۲۱۹۶۴۵۲۲۰۳۰۰۲  IR ارائه نمايند.

۵- جلسه پرسش و پاسخ اسناد مناقصه رأس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۷/۰۸/۹۷ در محل ساختمان مرکزی – طبقه چهارم – دفتر جلسات  واقـع در مجتمـع بنـدري امام خميني (ره) برگزار خواهـد شد. . با عنایت به لزوم شفاف سازی تعهدات مندرج در قرارداد و پیوست مربوطه به صورت موکد توصیه می‌شود متقاضیان در جلسه توجیهی رفع ابهام در اجرای ماده ۱۷ قانون برگزاری مناقصات حضور یابند و سوالات و ابهامات احتمالی خود را جهت ارائه آنالیز قیمت مناسب از دستگاه نظارت مطرح نمایند، ضمناً در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های ادارات ذیل می‌توان در طول مــدت زمـان آگهی تماس حاصل نمود.

   امـور قراردادها: ۳۰۵۴-۲۰۴۹-۲۰۹۹ -۰۶۱۵۲۲۸ 

   اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات خشکی :  ۵۰۴۲-۰۶۱۵۲۲۸

     ۶-  مهلت و محل تسليم پاکات و بارگذاری اسناد:

متقاضیان بايد پيشنهـادات خود را تا ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه مـورخ  ۰۵/۰۹/۹۷ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir بارگذاری نمایند . ضمنا متقاضیان مکلفند علاوه بر بارگذاری اسناد خود در سایت مذکور نسبت به تحویل فیزیکی اسناد مناقصه ( پاکات الف- ب- ج) به دبيـرخانـه مرکزي اداره کل بنادر و دریانوردی استـان خوزستان- منطقه ویــژه اقتصــادی بندر امام خمینی(ره) ـ واقع در طبقه‌ي همكف – ساختمان مرکزی – صندوق پستی ۱۵۹ تلفن ۴۰۰۱ – ۰۶۱۵۲۲۸ فاکس  ۲۲۲۶۹۰۰ ۰۶۱۵۲۲۸ تسليم و رسيد دريافت نمايند.

تبصره: کلیه‌ی مراحل برگزاری از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه‌ی پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پوشه‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند فلذا در صورت عدم انجام فرایند در سامانه‌ی مذکور پیشنهادات ارائه شده به صورت فیزیکی مورد قبول واقع نمی‌گردد.

شماره تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : ۴۱۹۳۴-۰۲۱

۷-زمان و محل بازگشايي پاکات ( الف- ب- ج) حاوي اسناد مناقصه :

پيشنهادهــاي متقاضیــان راس ساعـت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مـورخ ۰۶/۰۹/۹۷ در محـل دفتـر جلســات به آدرس خوزستــان ـ  بندرامام خمینی (ره)، مجتمع بنـدری امـام خمینی (ره)- ساختمان مرکزی ـ طبقه چهارم مفتوح و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

          **مدت اعتبار پيشنهادها: مدت اعتبار پيشنهادها حداقل بايد ۹۰ روز باشد.

** نکته : هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود. 

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان

                                                                                 منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)