بسیج همه امکانات پست‌بانک‌ برای استقبال از زائرین اربعین

بسیج همه امکانات پست‌بانک‌ برای استقبال از زائرین اربعین مدیرعامل پست‌بانک گفت: همه امکانات پست‌بانک‌ایران برای استقبال از زائران اربعین‌حسینی بسیج شده و تمام تلاش خود را برای پذیرایی از آنان به‌کار بسته‌ایم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک، خسروفرحی با اعلام این خبر گفت: از هفته‌ها پیش یک دستگاه‌ کامیون حاوی دو […]

بسیج همه امکانات پست‌بانک‌ برای استقبال از زائرین اربعین

مدیرعامل پست‌بانک گفت: همه امکانات پست‌بانک‌ایران برای استقبال از زائران اربعین‌حسینی بسیج شده و تمام تلاش خود را برای پذیرایی از آنان به‌کار بسته‌ایم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک، خسروفرحی با اعلام این خبر گفت: از هفته‌ها پیش یک دستگاه‌ کامیون حاوی دو دستگاه خودپرداز این بانک در مرز مهران مستقر شده و به صورت الکترونیکی تمامی خدمات بانکی به ویژه پرداخت وجه نقد را به زائران‌حسینی انجام می‌دهد. به‌طوریکه روزانه چندین بار عملیات پول‌گذاری به این دستگاه توسط همکاران پست‌بانک ایلام انجام می‌شود.

فرحی تصریح کرد: ۳موکب این بانک با مشارکت کارکنان و کارگزاران باجه‌های بانکی به‌طور مستقیم در مرزهای مهران، شلمچه و چذاپه در مسیر عزاداران و سوگواران اربعین حسینی مستقر شده و از آنان استقبال و پذیرایی می‌کنند.

مدیرعامل پست‌بانک ایران افزود: طی روزهای اخیر بیش از ۵ هزار ماسک بین زائران توزیع شده تا در صورت آلودگی هوا از آن استفاده کنند.