اطلاعیه بانک کشاورزی برای سپرده‌گذاران تعاونی نهال نشان البرز

اطلاعیه بانک کشاورزی برای سپرده‌گذاران تعاونی نهال نشان البرز بانک کشاورزی در اجرای مصوبه هیأت منتخب قوای سه‌گانه برای کمک به حل مشکل سپرده‌گذاران تعاونی نهال نشان البرز آمادگی کامل دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک کشاورزی، انجام این کار مستلزم واگذاری املاک تعاونی به بانک و امضای صورت‌جلسه تنظیمی و تفاهمنامه […]

اطلاعیه بانک کشاورزی برای سپرده‌گذاران تعاونی نهال نشان البرز

بانک کشاورزی در اجرای مصوبه هیأت منتخب قوای سه‌گانه برای کمک به حل مشکل سپرده‌گذاران تعاونی نهال نشان البرز آمادگی کامل دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک کشاورزی، انجام این کار مستلزم واگذاری املاک تعاونی به بانک و امضای صورت‌جلسه تنظیمی و تفاهمنامه مربوط به اجرای مصوبه هیأت منتخب قوای سه‌گانه توسط هیأت مدیره تعاونی است که متأسفانه هیأت مدیره تعاونی از انجام این کار استنکاف می‌کند.

لذا اجرای مصوبه به دلیل فوق متوقف شده است. بدیهی است به محض اقدام مساعد هیأت مدیره تعاونی، اقدامات لازم از سوی بانک مورد اجرا گذاشته می‌شود.

ضمن اعلام مراتب فوق از سپرده‌گذاران تعاونی نهال نشان البرز تقاضا می‌شود که مطالبات خود را از طرق مقتضی دنبال کنند و از تجمع در مقابل بانک و اختلال در انجام امور جاری بانک کشاورزی خودداری کنند.