روند کاهش زیان عملکردی بانک صادرات

روند کاهش زیان عملکردی بانک صادرات مدیرعامل بانک صادرات با بیان این‌که روند کاهش زیان عملکردی بانک با همت کارکنان، بسیار قابل توجه بوده است، گفت: با عمل به برنامه‌ریزی‌ها، امید بسیاری وجود دارد که سال ٩٧ را بدون زیان پشت سر بگذاریم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، حجت‌ا…صیدی در جمع […]

روند کاهش زیان عملکردی بانک صادرات

مدیرعامل بانک صادرات با بیان این‌که روند کاهش زیان عملکردی بانک با همت کارکنان، بسیار قابل توجه بوده است، گفت: با عمل به برنامه‌ریزی‌ها، امید بسیاری وجود دارد که سال ٩٧ را بدون زیان پشت سر بگذاریم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، حجت‌ا…صیدی در جمع کارکنان استان کردستان این بانک، با بیان این مطلب، افزود: تلاش مضاعف همکاران موجب می‌شود تا نسبت به عملکرد ۶ ماه اول سال به نتایج بهتری دست پیدا کنیم و حتی ممکن است تا پایان سال نیز به سوددهی هم برسیم.

صیدی که با هدف تکریم و معارفه مدیران شعب بانک صادرات ایران به سنندج رفته بود، با برشمردن ظرفیت‌های اقتصادی استان کردستان، افزود: امکان جذب منابع و ارایه خدمات بیش‌تر به فعالان اقتصادی و مردم شریف کردستان برای بانک صادرات ایران فراهم و مغتنم است و این مسیر با جدیت بیش‌تری دنبال خواهد شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران فرهنگ کار و تلاش در میان مردم کردستان را ستودنی دانست و این امر را دلیلی بر بهبود روند کاهش مطالبات بانک عنوان کرد.