توزیع ۱۸ هزار بن‌کارت خرید کتاب در نمایشگاه کتاب اصفهان

از سوی بانک‌شهر صورت گرفت توزیع ۱۸ هزار بن‌کارت خرید کتاب در نمایشگاه کتاب اصفهان مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک‌شهر از توزیع ۱۸ هزار بن‌کارت خرید کتاب از سوی این بانک در نمایشگاه کتاب استانی اصفهان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، مهدی‌اکرمی با اعلام این خبر گفت: هفتمین نمایشگاه […]

از سوی بانک‌شهر صورت گرفت

توزیع ۱۸ هزار بن‌کارت خرید کتاب در نمایشگاه کتاب اصفهان

مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک‌شهر از توزیع ۱۸ هزار بن‌کارت خرید کتاب از سوی این بانک در نمایشگاه کتاب استانی اصفهان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، مهدی‌اکرمی با اعلام این خبر گفت: هفتمین نمایشگاه کتاب استانی در سال‌جاری در شهر اصفهان با حضور ٤٨١ ناشر از سراسر کشور و با ارایه ٩٦هزارو٤٢٣ عنوان کتاب در ٤سالن و تعداد ٣٦٠ غرفه در حال برگزاری است.

وی با بیان این‌که اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از این نمایشگاه از سوی جوانان استان صورت گفته است و در همین راستا تا ۱۵ آبان ماه (روزپایانی نمایشگاه) ارایه بن‌کارت به واجدان شرایط ادامه خواهد داشت.

اکرمی با تأکید بر این‌که ارایه بن‌کارت به اهالی کتاب و کتابخوانی در کم‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد، ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه خدمات کامل بانکی شامل واریز و برداشت نقدی، افتتاح حساب و همچنین خدمات بانکداری الکترونیکی ارایه می‌شود.

مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک‌شهر با اشاره به این‌که کمک به رشد شاخص‌های فرهنگی از اصلی‌‌ترین اولویت‌های این بانک طی سال‌های اخیر بوده است، گفت: معتقدیم برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مراکز استان‌ها از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ عمومی محسوب می‌شود.