۲۵۵۳ مناقصه – شركت حمل و نقل ريلی رجا – شناسایی پیمانکار در خصوص کترینگ تامین غذا

فراخوان شناسايي پيمانکار  شركت حمل و نقل ريلي رجا در راستاي كيفيت بخشي و افزايش بهره‌وري قطارهاي مسافري در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار واجد شرایط در خصوص کترینگ تامین غذا در شهرهای شاهرود و سمنان برای مدت یک سال اقدام نمايد. شركت‌هاي متقاضي واجد شرايط مي‌توانند حداكثر تا پايان وقت اداري روز   شنبه […]

فراخوان شناسايي پيمانکار 

شركت حمل و نقل ريلي رجا در راستاي كيفيت بخشي و افزايش بهره‌وري قطارهاي مسافري در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار واجد شرایط در خصوص کترینگ تامین غذا در شهرهای شاهرود و سمنان برای مدت یک سال اقدام نمايد.

شركت‌هاي متقاضي واجد شرايط مي‌توانند حداكثر تا پايان وقت اداري روز   شنبه ۲۶/۰۸/۹۷  درخواست  كتبي خود را به انضمام مدارك ذيل به  نشاني تهران، خیابان کریم خان زند، ابتدای خیابان سنایی- شماره ۱۰۵- طبقه دوم -مدیریت تدارکات گروه قراردادهاي اجرايي ارسال نمایند:

۱-تصوير اساسنامه، آگهي تاسيس و روزنامه رسمی آخرين تغييرات در شرکت.

۲-تصويرمدارک مربوط به سوابق کاري و فعاليتهاي اجرايي گذشته.

۳-تصوير مستندات مربوط به سرمايه و توان مالي شرکت .

۴-تصوير گواهي نامهها و مجوزهاي شرکت.

توضيحات:

۱٫برآورد کلي به صورت تقريبي براي شهر شاهرود ۲۶۰٫۰۰۰ پرس غذا و براي سمنان ۴۰٫۰۰۰ پرس غذا مي‌باشد.

۲٫مدت قرارداد يک سال و شامل قطارهاي مشهد و تهران مي‌باشد.

۳٫کترينگ تامين کننده باید دارای  الزامات بهداشتي و گواهي‌هاي مربوطه باشد.

۴٫کترينگ  باید توان تهيه و عرضه غذا به صورت پرس شده و گرم داخل هات باکس همراه با اقلام جانبي نظير ماست، سالاد يا ژله و کاتلري به قطارهاي مسافري در ايستگاههاي راه آهن شاهرود و سمنان را داشته باشد.

۵٫ احراز شرايط و حق انتخاب متقاضيان براي شركت حمل و نقل ريلي رجا محفوظ است و تحويل مدارك در اين مرحله صرفاً جهت شناسايي تلقي مي­گردد.

۶٫ روي پاکت حاوي مدارك درج گردد : متقاضي شركت در فراخوان کترینگ تامین غذا .

ضمناً متقاضيان جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص شرح خدمات مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي ۵۵۱۲۴۵۱۴ ـ ۵۵۱۲۵۲۱۶  (گروه نظارت بر اجراي پيمانهاي راهبري )تماس حاصل نمايند. 

شركت حمل و نقل ريلي رجا