آگهي تجدید مناقصه عمومي (يک مرحله اي) همراه با ارزیابی کیفی شماره ۴-۱۵۴/۹۷ مناقصهگزار: شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران موضوع مناقصه: انجام تعمیرات روشنایی معابر مربوط به امورهای هشتگانه در محدوده شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران مهلت خريد و نحوه دريافت اسناد مناقصه: داوطلبان ميتوانند از روز دوشنبه مورخ ۱۴/۰۸/۹۷ لغايت روز […]
آگهي تجدید مناقصه عمومي (يک مرحله اي)
همراه با ارزیابی کیفی شماره ۴-۱۵۴/۹۷
مناقصهگزار: شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران
موضوع مناقصه: انجام تعمیرات روشنایی معابر مربوط به امورهای هشتگانه در محدوده شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران
مهلت خريد و نحوه دريافت اسناد مناقصه:
داوطلبان ميتوانند از روز دوشنبه مورخ ۱۴/۰۸/۹۷ لغايت روز دوشنبه مورخ ۲۱/۰۸/۹۷ به منظور دريافت اسناد مناقصه به آدرسهاي ذيل مراجعه نمايند.
الف) وب سايت www.bargh-gmaz.ir ( شرکت توزيع نيروي برق غرب مازندران)
ب) سايت معاملات شرکت توانير www.tavanir.org.ir
ج) پايگاه ملي مناقصاتhttp://iets.mporg.ir
مبلغ خريد اسناد مناقصه: مبـلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ريال جهت خريد اسناد در مدت زمان تعیین شده در بند فوق به حساب سپهر(شماره ۰۱۰۱۸۵۳۷۶۵۰۰۵) بانك صادرات (کد۲۰۰۸)
تضمين شرکت در مناقصه(فرآیند ارجاع کار) به مبلغ ۵۷۳٫۴۷۸٫۰۵۵ ریال به شرح زير ميباشد:
– ضمانتنامه بانکي حداقل با اعتبار سه ماه و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر
– ضمانت نامههای صادره از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی میباشند
– اصل فيش واريز وجه به حساب جام به شماره ۵۰/۱۶۷۲۰۴۰۵ بانك ملت شعبه مركزي چالوس
– ضمانتنامه صادره توسط موسسات بیمهگر دارای مجوز لازم برای فعالیت و صدور ضمانتنامه از سوی بیمه مرکزی ایران
– کسر از محل مطالبات به صورت سند حسابداري از محل مطالبات قطعی تایید شده از سوی امور مالی
-چک تضمین شده بانکی (چک شخصی مورد قبول نمیباشد)
تاريخ تحويل پاکات مناقصه: ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ ۰۳/۰۹/۹۷
محل تحويل پاکات مناقصه: دفتر حراست و امور محرمانه اين شركـت واقع در نوشهر-بلوار شهيد خيريان-ميدان وليعصر-نبش کوچه نيرو-طبقه چهارم
تاريخ گشايش پاکات مناقصه: زمان بازگشايي ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۰۳/۰۹/۹۷ در محل ستاد شرکت دفتر معاون مالي و پشتيباني
– مبلغ پايه مناقصه ۱۰٫۷۸۲٫۶۰۱٫۸۲۶ ريال ميباشد.
– هزينه آگهي هر دو نوبت بر عهده دستگاه مناقصهگزار ميباشد.
– اسناد مناقصه با هر تعداد شرکت کننده مورد بازگشايي قرار خواهد گرفت .
– فهرست بهاي سال ۱۳۹۷ شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ملاک عمل ميباشد.
– حضور يک نفر از طرف مناقصهگران با ارائه معرفينامه کتبي در جلسه گشايش پاکات آزاد ميباشد.
محل تامین منابع: اعتبار پروژه فوق از منابع داخلی تامین شده است.
– مناقصهگر بايد داراي ظرفيت آزاد در سامانه ساجار باشد
– ارائه تصوير مصدق گواهي رتبه بندي از سازمان مديريت و برنامهريزي کشور در رشته نیرو(پست، انتقال و توزیع نیرو) حداقل رتبه ۵ الزامي ميباشد.
– فهرست سازندگان و تامين کنندگان تجهيزات شبکههاي توزيع برق جزء لاينفک اسناد مناقصه بوده ميبايستي همراه با اسناد مناقصه مهر و امضاء گردد.
– ارائه تصوير گواهينامه صلاحيت ايمني کار از وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي الزامی میباشد.
ساير اطلاعات و جزييات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است. ضمنا جهت اطلاعات بيشتر ميتوانيد با شماره تلفن۵۲۱۴۰۲۵۴-۰۱۱ امور تدارکات تماس حاصل نماييد.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران
فراخوان مناقصات عمومي يک مرحله ای با ارزيابي کيفي (یکپارچه) شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان (سهامی خاص) در نظر دارد فعاليت های مربوط به خرید کالا و تجهیزات ، انتقال نیرو و برقرسانی ، اصلاح و نوسازی شبکه و تاسیسات توزیع نیروی برق حوزه عملیاتی خود را از طريق مناقصه عمومي يک مرحله […]
براي رسيدن به فردايي بهتر استفاده درست از انرژي برق را به فرزندان خود بياموزيم. تجدید مناقصهعمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک مرحلهای (از محل اعتبارات داخلی) شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در نظر دارد مناقصات عمومی به شرح ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه […]
فراخوان مناقصهعمومی دومرحلهای خرید کالا شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان (سهامی خاص) در نظر دارد کالا و تجهیزات موردنیاز خود را از طريق مناقصهعمومی دومرحلهای و از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت (ستاد) به شرح جدول پائین و از تولیدکنندگان یا تأمینکنندگان واجد صلاحیت خریداری نماید. شماره مناقصه موضوع مناقصه مبلغ ضمانتنامه شرکت […]
مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان – خرید سیم آلمینیوم
دیدگاه بسته شده است.