رشد درآمد‌‌ها و سود صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین

رشد درآمد‌‌ها و سود صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین، اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماه منتهی به ۷مرداد ۹۷ را منتشر کرد که براین اساس، جمع درآمد‌‌ها و سود خالص این صندوق ۱۷۳درصد رشد داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران‌زمین، صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین با سرمایه […]

رشد درآمد‌‌ها و سود صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین

صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین، اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماه منتهی به ۷مرداد ۹۷ را منتشر کرد که براین اساس، جمع درآمد‌‌ها و سود خالص این صندوق ۱۷۳درصد رشد داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران‌زمین، صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین با سرمایه ثبت شده ۲۰ هزار میلیون ریال، در مقطع ۷مردادماه امسال ۳٫۰۱۶٫۶۱۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرده که نسبت به سود ۱٫۰۹۳٫۲۸۵ میلیون ریالی مقطع مشابه سال ۹۶ حدود ۱۷۳ درصد رشد داشته است.

براساس این گزارش، سود فروش اوراق بهادار این صندوق با رشد ۴۴درصدی به ۱۲۰٫۰۵۹ میلیون ریالی، سود سهام صندوق با رشد ۱۴۰درصدی به ۱۶۱٫۶۳۴میلیون ریال، سود اوراق بهادار با درآمد ثابت یا علی‌الحساب صندوق با رشد ۲۳۳درصدی به ۲٫۷۹۰٫۷۸۰ میلیون ریال و سایر درآمدهای آن با رشد ۲۴۱ درصدی به ۱٫۳۶۰میلیون ریال رسیده است.

آمار منتشرشده روی سامانه کدال حاکی است، سود خالص صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین هم در روز ۷مردادماه سال گذشته ۱٫۰۹۳٫۲۸۵میلیون ریال بوده که در روز ۷مردادماه ۹۷ به ۲٫۹۸۷٫۰۸۶ میلیون ریال افزایش یافته که نشان‌دهنده رشدی ۱۷۳ درصدی است.