آغاز فرایند تهاتر بزرگ ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی

مدیرعامل بانک‌صادرات خبر داد آغاز فرایند تهاتر بزرگ ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی مدیرعامل بانک‌صادرات با اشاره به آغاز فرایند تهاتر ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی بدهی پیمانکاران، دولت، شرکت‌های دولتی و عمومی، بانک‌ها و بانک‌مرکزی گفت: امیدواریم تا چند هفته آینده کار نهایی شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌صادرات، حجت‌ا…صیدی درخصوص روند اجرای […]

مدیرعامل بانک‌صادرات خبر داد

آغاز فرایند تهاتر بزرگ ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی

مدیرعامل بانک‌صادرات با اشاره به آغاز فرایند تهاتر ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی بدهی پیمانکاران، دولت، شرکت‌های دولتی و عمومی، بانک‌ها و بانک‌مرکزی گفت: امیدواریم تا چند هفته آینده کار نهایی شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌صادرات، حجت‌ا…صیدی درخصوص روند اجرای تبصره ۵ قانون بودجه سال ۹۷ که براساس آن تا سقف ۱۰۰هزار میلیارد تومان از بدهی‌های پیمانکاران، دولت، شرکت‌های دولتی، شرکت‌های عمومی، بانک‌ها و بانک‌مرکزی، تهاتر می‌شود، به فارس اظهارداشت: فرم‌هایی به بانک داده شده است که پیمانکاران و سایر بدهکاران به بانک آن فرم‌ها را پر می‌کنند و پس از بررسی و تأیید نهایی، مجموع بدهی‌ها در قالب اوراق اسناد خزانه منتشر می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چه میزان از بدهی بانک‌صادرات در این چارچوب تسویه و تهاتر خواهد شد، گفت: سهمیه‌ای که برای بانک‌صادرات در نظر گرفته‌اند ۸۵۰۰ میلیارد تومان است و ما در این چارچوب مطالبات‌مان را از پیمانکاران و شرکت‌های دولتی و عمومی غیردولتی وصول و بدهی بانک را با بانک‌مرکزی تسویه می‌کنیم.

مدیرعامل بانک‌صادرات در پاسخ به این سؤال که این تسویه‌ و تهاتر‌‌‌ها تا پایان سال انجام خواهد شد؟ گفت: امیدواریم تا چند هفته آینده انجام شده و اوراق اسناد خزانه مرتبط با آن منتشر شود.