پستبانک در طراحی خدمات بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد عضو هیأتمدیره پستبانک ایران در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره کل بازاریابی این بانک گفت: این بانک در طراحی خدمات جدید بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پستبانک، غلامحسینصباغی افزود: در راستای تحقق برنامه ایران […]
پستبانک در طراحی خدمات بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد
عضو هیأتمدیره پستبانک ایران در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره کل بازاریابی این بانک گفت: این بانک در طراحی خدمات جدید بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پستبانک، غلامحسینصباغی افزود: در راستای تحقق برنامه ایران الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، رویکرد سیاستهای بازاریابی و طراحی محصول در این بانک به سمت خدمات نوین مبتنی بر فناوری است و تلاش میکنیم باجههای روستایی از محل مراجعه مردم به محل پشتیبانی خدمات الکترونیک بانکی تبدیل شوند.
صباغی مبنای تغییر مدیریت اداره کل بازاریابی را تقویت رویکرد فناورانه این اداره کل دانست و تصریح کرد: با اجرای این سیاست سرعت تبدیل نیازهای جامعه به سرویس بانکی رشد میکند و سهم ما از بازار خدمات بانکی افزایش مییابد.
صباغی در ادامه، مهندسقیطاسوند را از مدیران جوان و خوشفکر بانک دانست و گفت: رویکرد جوانگرایی و تخصص محوری در انتخاب مدیران، آینده خوبی برای بانک رقم میزند. گفتنی است، در این مراسم از سیدحسینابطحی، رییس پیشین اداره کل بازاریابی و کامرانکاویانی، مسؤول اداره کل مذکور تقدیر و حمیدقیطاسوند نیز به عنوان سرپرست اداره کل بازاریابی معرفی شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.