تبدیل زیان به سود توسط بانک صادرات

تبدیل زیان به سود توسط بانک صادرات بانک صادرات ایران با انتشار صورت‌های مالی ۶ ماهه خود نشان داد که وعده مدیران این بانک تحقق یافته است. در این گزارش‌ها تحول در وضعیت «وبصادر» و قرار‌گیری بانک در مسیر کاهش زیان را به وضوح می‌توان مشاهده کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک […]

تبدیل زیان به سود توسط بانک صادرات

بانک صادرات ایران با انتشار صورت‌های مالی ۶ ماهه خود نشان داد که وعده مدیران این بانک تحقق یافته است. در این گزارش‌ها تحول در وضعیت «وبصادر» و قرار‌گیری بانک در مسیر کاهش زیان را به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، بررسی دقیق‌تر گزارش اخیر بانک صادرات نشان می‌دهد: شاهد شکل‌گیری تحول شگرفی در سرفصل تسهیلات دهی «وبصادر» هستیم. از طرفی دیگر سود تسهیلات بانک با رشد ١۴ درصدی به سطوح ۶٣٧٨ میلیارد تومانی رسیده، در حالی که سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری آن تنها ٣ درصد رشد داشته که نشان از کنترل بسیار خوب بانک بر نرخ منابع خود دارد.

در نهایت جهش ۱۳۸ درصدی سود سرمایه‌گذاری‌ها باعث شد سهم بانک از درآمدهای مشاع در حالی که در ۶ ماهه اول سال قبل منجر به شناسایی زیان ۳۷۶ میلیاردی شده بود، امسال به سود قابل توجه ۱۱۶۵ میلیاردی برسد.