روابط بانکی بین‌المللی برقرار است

مدیرعامل بانک توسعه صادرات روابط بانکی بین‌المللی برقرار است مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به طراحی سازوکارهای جایگزین ارایه خدمات بانکی در شرایط تحریم، گفت: امکان ادامه روابط بین‌الملل با یورو و ارزهای ملی کشور‌‌ها وجود دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات، علی‌صالح‌آبادی با اشاره به تحریم‌های جدید […]

مدیرعامل بانک توسعه صادرات

روابط بانکی بین‌المللی برقرار است

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به طراحی سازوکارهای جایگزین ارایه خدمات بانکی در شرایط تحریم، گفت: امکان ادامه روابط بین‌الملل با یورو و ارزهای ملی کشور‌‌ها وجود دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات، علی‌صالح‌آبادی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان، اظهار داشت: در شرایط کنونی، سازوکارهای جایگزین خدمات بانکی بین‌المللی در بانک توسعه صادرات ایران پیش‌بینی شده است.

وی افزود: تحریم‌های بانکی به تازگی آغاز و پیش‌بینی‌های لازم نیز برای آینده برنامه‌ریزی شده و در صورت قطع سوئیفت می‌توانیم ارتباط‌های خود را با سایر کشور‌‌ها و هر کدام از بانک‌های خارجی که تمایل به همکاری با ایران دارند ادامه دهیم.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، گفت: با توجه به شرایط تحریم‌ها، ما این امکان را داریم که با سایر کشور‌‌ها از طریق یورو و ارزهای ملی معامله داشته باشیم.