سایت مهرکوین هیچ‌گونه ارتباطی با بانک‌مهر اقتصاد ندارد

سایت مهرکوین هیچ‌گونه ارتباطی با بانک‌مهر اقتصاد ندارد روابط‌عمومی بانک‌مهر اقتصاد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌گونه ارتباط و همکاری تجاری – اقتصادی میان این بانک با وب سایت مهرکوین وجود ندارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌مهر اقتصاد، اخیراً وب سایتی با نام مهرکوین به آدرس: mehrecoin.com با سوء‌استفاده از نام و نشان […]

سایت مهرکوین هیچ‌گونه ارتباطی با بانک‌مهر اقتصاد ندارد

روابط‌عمومی بانک‌مهر اقتصاد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌گونه ارتباط و همکاری تجاری – اقتصادی میان این بانک با وب سایت مهرکوین وجود ندارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌مهر اقتصاد، اخیراً وب سایتی با نام مهرکوین به آدرس: mehrecoin.com با سوء‌استفاده از نام و نشان تجاری بانک‌مهر اقتصاد به منظور فروش ارز الکترونیک(bitcoin) راه‌اندازی شده است.

گردانندگان وب‌سایت مذکور با تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تشویق متقاضیان خرید ارزهای دیجیتال برای گشایش حساب در بانک‌مهر اقتصاد کرده‌اند و دریافت هر گونه امتیاز یا خرید بیش‌تر را تنها منوط به انجام تراکنش مالی در این بانک دانسته است.

براین اساس، وب سایت مذکور ضمن دادوستد نوعی ارز دیجیتال موسوم به بیت کوین، سوء‌استفاده مشهودی از نام و نشان تجاری و اعتبار بانک‌مهر اقتصاد در فضای مجازی نموده که این موضوع از طرف این بانک در مراجع انتظامی و قضایی در حال پیگیری می‌باشد.