۲۵۵۷ مناقصه – بانک ایران زمین- اجرای تعمیرات و بازسازی شعب و ساختمان‌های بانک در سراسر کشور

آگهی فراخوان شناسایی پیمانکار به منظور تهیه لیست کوتاه بانک ایران زمین در نظر دارد جهت تعمیرات و بازسازی شعب و ساختمان‌های بانک در سراسر کشور نسبت به شناسایی پیمانکاران و تهیه فهرست کوتاه از شرکت‌های ساختمانی واجد شرایط اقدام نماید. بدن منظور از کلیه شرکت‌های ساختمانی حائز رتبه بندی سازمان برنامه و بودجه کشور […]

آگهی فراخوان شناسایی پیمانکار

به منظور تهیه لیست کوتاه

بانک ایران زمین در نظر دارد جهت تعمیرات و بازسازی شعب و ساختمان‌های بانک در سراسر کشور نسبت به شناسایی پیمانکاران و تهیه فهرست کوتاه از شرکت‌های ساختمانی واجد شرایط اقدام نماید.

بدن منظور از کلیه شرکت‌های ساختمانی حائز رتبه بندی سازمان برنامه و بودجه کشور که سابقه انجام تعمیرات و بازسازی شعب و ساختمان‌های بانکی دارند دعوت می‌شود در صورت تمایل به همکاری در این زمینه، حداکثر ظرف مدت ۱۵ (پانزده) روز کاری پس از انتشار این آگهی، نسبت به دریافت، تکمیل و تحویل اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند.

متقاضیان جهت دریافت اسناد به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، نبش شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۸۷، کد پستی: ۱۹۱۹۹۱۳۸۵۳، طبقه اول، واحد ۸ مدیریت مهندسی و املاک (در ساعات اداری) و یا به سایت بانک ایران زمین به نشانی: www.izbank.ir مراجعه فرمایند.

همچنین متقاضیان می‌توانند جهت تحویل اسناد به ساختمان بانک مراجعه و یا از طریق آدرس پستی مذکور مدارک خود را ارسال فرمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۲۴۷۵۰- ۰۲۱ داخلی ۱۲۶۷ تماس حاصل فرمایید.

ایران زمین خانه ماست