آمادگی بانک‌سپه برای ارایه خدمات ارزی در استان زنجان

آمادگی بانک‌سپه برای ارایه خدمات ارزی در استان زنجان مدیر شعب بانک‌سپه در منطقه زنجان گفت: تسهیلات پرداختی این بانک به بخش‌های مختلف اقتصادی و اقشار کم‌درآمد مردم در استان زنجان طی دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، سعید محمدی دوست ضمن اشاره به اعتماد بالای […]

آمادگی بانک‌سپه برای ارایه خدمات ارزی در استان زنجان

مدیر شعب بانک‌سپه در منطقه زنجان گفت: تسهیلات پرداختی این بانک به بخش‌های مختلف اقتصادی و اقشار کم‌درآمد مردم در استان زنجان طی دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، سعید محمدی دوست ضمن اشاره به اعتماد بالای مردم استان زنجان به بانک‌سپه، تصریح کرد: در کنار افزایش پرداخت تسهیلات، منابع این بانک در استان طی مهرماه سال‌جاری نسبت به پایان سال ۱۳۹۶، ۱۴ درصد رشد داشت و منطقه زنجان در این زمینه، موفق به کسب رتبه اول در بین استان‌های‌های منطقه غرب کشور شد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با تأکید بر اهمیت افزایش منابع و تأثیر آن بر بالا رفتن توان تسهیلات دهی بانک، تصریح کرد: منابع بانک‌سپه در استان زنجان از مبلغ ۴ هزار و ۳۱۴ میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۶ به نزدیک ۵ هزار میلیارد ریال در پایان مهرماه سال‌جاری افزایش‌یافته است.