مشارکت بانک صادرات برای تولید متانول

مشارکت بانک صادرات برای تولید متانول بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید داخلی، با اختصاص بیش از ٣٨٠میلیون دلار اعتبار اسنادی (فاینانس) به شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، زمینه تولید سالانه بیش از یک میلیون و ٦٠٠ هزار تن متانول و اشتغال بیش از ٣٠٠ نفر را فراهم کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

مشارکت بانک صادرات برای تولید متانول

بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید داخلی، با اختصاص بیش از ٣٨٠میلیون دلار اعتبار اسنادی (فاینانس) به شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، زمینه تولید سالانه بیش از یک میلیون و ٦٠٠ هزار تن متانول و اشتغال بیش از ٣٠٠ نفر را فراهم کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، طرح تولید بیش از یک میلیون و ٦٠٠ هزار تن متانول در سال با استفاده از منابع گازی مشترک ایران و قطر در خلیج‌فارس با مشارکت بانک صادرات ایران آغاز و تاکنون ٧٦ درصد آن انجام شده است. این طرح تا پایان سال‌جاری پیشرفتی معادل ٨٤درصد خواهد داشت و در نیمه دوم سال ١٣٩٨ تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

شهریارخلیلی‌اردلی، رییس شعبه مستقل مرکزی بانک صادرات ایران در بازدید از این پروژه بر مشارکت این بانک برای تکمیل طرح‌های کلان تولیدی و اقتصادی با هدف ایجاد اشتغال پایدار در منطقه و ارتقای تولید ملی تأکید کرد.

وی افزود: بانک صادرات ایران پیش از این نیز با عاملیت پرداخت ٥٠٠ میلیون دلار جهت تکمیل فاز ١١ الی ٢٤ پارس‌جنوبی مربوط به پروژه نفت و گاز صبای کنگان از محل صندوق توسعه ملی، گام‌هایی مؤثر در پیشبرد اهداف توسعه ملی برداشته است.