طرح نسیم مهر با نگاه مهربانانه کلید خورد

طرح نسیم مهر با نگاه مهربانانه کلید خورد معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک مهر اقتصاد از اجرایی شدن طرح نسیم مهر با رویکرد «تعامل با نگاه مهربانانه، تصمیم هوشمندانه، وصول مدبرانه» در این بانک خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، علیرضاچهره، معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک  در […]

طرح نسیم مهر با نگاه مهربانانه کلید خورد

معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک مهر اقتصاد از اجرایی شدن طرح نسیم مهر با رویکرد «تعامل با نگاه مهربانانه، تصمیم هوشمندانه، وصول مدبرانه» در این بانک خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، علیرضاچهره، معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک  در این رابطه گفت: به منظور مساعدت با تسهیلات‌گیرندگان و تعیین تکلیف تسهیلات عقود اسلامی و وام‌های قرض‌الحسنه پرداختی به مشتریان طرح نسیم مهر با هدف تسهیل و تسریع در فرایند وصول مطالبات با رویکرد مشتری‌مداری و تعامل بیش‌تر با مشتریان عزیز طراحی و پیاده‌سازی شده است.

معاون حقوقی بانک با بیان این‌که وصول مطالبات سررسید گذشته همواره یکی از دغدغه‌های حاکم بر نظام بانکی کشور بوده است، ابرازداشت: بانک مهر اقتصاد در سال‌های گذشته طرح‌های متعددی به منظور ترغیب مشتریان بدهکار برای تسویه بدهی در دستور کار داشته که در تدوین طرح نسیم مهر تلاش شده تمامی نقاط ضعف و ایرادات طرح‌های قبلی برطرف شود.