تسهیلات پست بانک برای ورود۵۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اراک

تسهیلات پست بانک برای ورود۵۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اراک در راستای اجرای تفاهمنامه‌ منعقده بین پست‌بانک ایران با وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها برای تأمین اتوبوس در کلان‌شهر، تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس با تأمین مالی و پرداخت تسهیلات توسط این بانک وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کلان‌شهر اراک می‌شود. به […]

تسهیلات پست بانک برای ورود۵۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اراک

در راستای اجرای تفاهمنامه‌ منعقده بین پست‌بانک ایران با وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها برای تأمین اتوبوس در کلان‌شهر، تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس با تأمین مالی و پرداخت تسهیلات توسط این بانک وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کلان‌شهر اراک می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست بانک، براساس این تفاهمنامه تاکنون ۱۲دستگاه اتوبوس وارد حمل و نقل ناوگان عمومی کلان‌شهر اراک شده و ۳۸ دستگاه دیگر نیز تا اواخر دی‌ماه سال‌جاری جایگزین اتوبوس‌های فرسوده موجود می‌شود.

پست بانک ایران براساس تفاهمنامه مذکور برای خرید این تعداد اتوبوس مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک تأمین اعتبار کرده است.

گفتنی است، براساس تفاهمنامه مذکور، تعداد ۱۳هزار تاکسی و ون فرسوده درسطح کلان‌شهرهای کشور جایگزین خودوروهای فرسوده می‌شود که در حال انجام می‌باشد.