پست‌بانک‌ در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عملکرد خوبی دارد

پست‌بانک‌ در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عملکرد خوبی دارد  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: عملکرد پست‌بانک ایران در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع صندوق توسعه ملی در منطقه بسیار خوب است. به‌طوری‌که در بین بانک‌های عامل صندوق توسعه ملی، این بانک درسطح استان، رتبه اول پرداخت و رضایتمندی مشتریان را به […]

پست‌بانک‌ در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عملکرد خوبی دارد

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: عملکرد پست‌بانک ایران در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع صندوق توسعه ملی در منطقه بسیار خوب است. به‌طوری‌که در بین بانک‌های عامل صندوق توسعه ملی، این بانک درسطح استان، رتبه اول پرداخت و رضایتمندی مشتریان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌، غلامرضاگنجی در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با وجود مشکلات اقلیمی فراوان در منطقه، گسترش خدمات پست‌بانک می‌تواند در ارتقای کیفیت زندگی مردم تأثیر قابلتوجهی داشته باشد.

همچنین علی‌فروزان‌خواه مدیرشعب پست‌بانک استان در این جلسه به تشریح عملکرد این بانک پرداخت و گفت: به منظور کمک به اشتغال و رونق اقتصاد استان تعداد ۱۹ دستگاه خودپرداز در روستا‌ها نصب و راه‌اندازی شده و ۳۱۴ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۳۱۴ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.