مدیر امور فناوری اطلاعات بانک‌صادرات منصوب شد

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک‌صادرات منصوب شد مراسم معارفه مدیر جدید امور فناوری اطلاعات بانک‌صادرات ایران با حضور حجت‌ا…صیدی، مدیرعامل و رضاصدیق، عضو هیأت‌مدیره این بانک برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌صادرات، صیدی در جلسه معارفه مدیر فناوری اطلاعات این بانک، از بخش IT در سازمان‌ها به‌ویژه بانک‌ها، به‌عنوان اصلی‌‌ترین ابزار […]

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک‌صادرات منصوب شد

مراسم معارفه مدیر جدید امور فناوری اطلاعات بانک‌صادرات ایران با حضور حجت‌ا…صیدی، مدیرعامل و رضاصدیق، عضو هیأت‌مدیره این بانک برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌صادرات، صیدی در جلسه معارفه مدیر فناوری اطلاعات این بانک، از بخش IT در سازمان‌ها به‌ویژه بانک‌ها، به‌عنوان اصلی‌‌ترین ابزار ارایه خدمات متمایز و پیشرو در دنیای امروز یاد کرد.

مدیرعامل بانک‌صادرات ایران، ارایه خدمات نوین الکترونیکی همگام با استاندارد روز جهان را ازجمله سیاست‌های محوری بانک عنوان کرد و گفت: بانک‌صادرات ایران خدمات بسیار متنوع و گسترده‌ای را به مخاطبان عرضه می‌کند و در این زمینه ارایه خدمات فراتر از استاندارد‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم که با حرکت روبه جلو و پویایی که در بخش IT بانک ایجاد شده است، تحقق این مهم دور از انتظار نیست.

در این مراسم صیدی ضمن تقدیر از خدمات مجتبی‌عزیزیان، مدیر پیشین امور فناوری اطلاعات بانک‌صادرات ایران، حکم انتصاب سیدجعفرصدری که ٢٥ سال سابقه خدمت در بخش IT بانک را در کارنامه خود دارد، به وی اعطا کرد.