سخنگوی دولت:دریافت جایزه «کن» فخر ایرانیان است

  محمدباقر نوبخت در رابطه با دو جایزه‌ اخیر جشنواره‌ فیلم کن برای سینمای ایران، گفت: این رخداد قابل فخر برای ایرانیان در عرصه جهان و هنر است که دو هنرمند ایرانی آقای فرهادی و حسینی موفق به دریافت این جایزه شدند و برای ایران افتخار آفریدند که قابل تقدیر و تقدیس است. سخنگوی دولت […]

 

محمدباقر نوبخت در رابطه با دو جایزه‌ اخیر جشنواره‌ فیلم کن برای سینمای ایران، گفت: این رخداد قابل فخر برای ایرانیان در عرصه جهان و هنر است که دو هنرمند ایرانی آقای فرهادی و حسینی موفق به دریافت این جایزه شدند و برای ایران افتخار آفریدند که قابل تقدیر و تقدیس است.

سخنگوی دولت که در ایسنا حاضر بود به واکنش شهاب حسینی پس از دریافت جایزه از جشنواره کن اشاره کرد و گفت: شهاب حسینی این افتخار را برخاسته از ملت بزرگ ایران دانست و آن را تقدیم به همه مردم ایران کرد که به او به خاطر این افتخار تبریک گفته و از واکنش‌ وی تشکر می‌کنیم.

 

نوبخت با بیان این‌که دولت همیشه حامی هنر اصیل ایرانی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هنرمندان ایرانی در قلل رفیع‌تر این عرصه مستقر شوند و هرچه بیش‌تر باعث سرافرازی ملت ایران باشند.