صورت‌های مالی سال ۹۶ بیمه ایران به تصویب رسید

صورت‌های مالی سال ۹۶ بیمه ایران به تصویب رسید اعضای مجمع عمومی شرکت سهامی بیمه ایران ضمن ارزیابی مثبت و رو به رشد فعالیت‌ها و عملکرد بیمه ایران، صورت‌های مالی سال ۱۳۹۶ شرکت را به تصویب رساندند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بیمه ایران، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران به […]

صورت‌های مالی سال ۹۶ بیمه ایران به تصویب رسید

اعضای مجمع عمومی شرکت سهامی بیمه ایران ضمن ارزیابی مثبت و رو به رشد فعالیت‌ها و عملکرد بیمه ایران، صورت‌های مالی سال ۱۳۹۶ شرکت را به تصویب رساندند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بیمه ایران، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران به ریاست امیرباقری، معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور اعضای مجمع، غلامرضا‌سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی ایران، سیدحمیدپورمحمدی معاون برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه، سازمان حسابرسی (حسابرس قانونی بیمه ایران) و اعضای هیأت مدیره بیمه ایران برگزار شد. در این جلسه صورت‌های مالی سال۹۶ بیمه ایران مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل‌نظر به تصویب رسید.

بنا به این گزارش، محسن‌پورکیانی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در گزارشی جامع به مجمع عمومی، با اشاره به رشد ۸ درصدی حق بیمه صادره این شرکت در سال گذشته نسبت به سال ۹۵- علی‌رغم خارج کردن پرتفوی رشته درمان دو هزار میلیاری چند سازمان بزرگ- اظهارکرد: هم‌اکنون بیمه ایران به‌طور میانگین روزانه ۳۳ میلیارد تومان خسارت به هم‌میهنان زیاندیده در اقصی نقاط کشور پرداخت می‌کند.