احمد متوسلیان زنده است

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شواهد، گویای زنده بودن احمد متوسلیان است.به گزارش ایسنا، محسن رضایی در جمع خبرنگاران، افزود: هرچند اخبار ضد و نقیضی پخش می‌شود اما ما زیر بار شایعات نمی‌رویم و حاج‌احمد متوسلیان را سالم می‌خواهیم. تلاش‌های ایران برای یافتن سرنخی از متوسلیان همچنان ادامه دارد؛ هرچند اخبار ضد […]

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شواهد، گویای زنده بودن احمد متوسلیان است.به گزارش ایسنا، محسن رضایی در جمع خبرنگاران، افزود: هرچند اخبار ضد و نقیضی پخش می‌شود اما ما زیر بار شایعات نمی‌رویم و حاج‌احمد متوسلیان را سالم می‌خواهیم. تلاش‌های ایران برای یافتن سرنخی از متوسلیان همچنان ادامه دارد؛ هرچند اخبار ضد و نقیضی شنیده می‌شود ولی ایران زیر بار این شایعات نمی‌رود.وی تصریح کرد: به هر قیمتی مسایل باید روشن شود، هم وزارت امور خارجه و هم سازمان اطلاعات کشور در پی اطلاعاتی که توسط برخی کشور‌ها بدست آمده است، تلاش‌ها برای یافتن حاج احمد متوسلیان ادامه دارد تا نتیجه روشن شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دفاع از حرم‌های ائمه اطهار(ع) در سوریه و عراق را دفاع از ارزش‌های اسلامی و قرآنی دانست و اظهار کرد: امروز پلید‌ترین دشمنان به سرکردگی صهیونیسم و وهابیت مقابل ایران و مسلمانان جهان قرار دارند. در مقابل این گروه‌های تکفیری، انسان‌های پاکی با ویژگی‌های شهیدان بروجردی، باکری و جهان‌آرا ایستاده‌اند. وهابیت و صهیونیسم هر روز دست به یک نوع دیوانگی می‌زنند و آخرین کارشان بستن راه حج به روی حجاج بوده که در این راستا محدودیت‌ها، اهانت‌‌ها و تحقیرهای زیادی انجام شده است.

وی با بیان این‌که «این روز‌ها تنها مبارزه با آمریکا و یک کشور نیست بلکه مبارزه با ظلم، اشتغالگری و تجاوز است» ادامه داد: در رژیم پهلوی به این دلیل که چشم پادشاهان به دست استکبار و بیگانگان بود نه تنها ایران پیشرفت نکرد بلکه بخش‌هایی از این سرزمین به یغما رفت. امروز نیز برخی به دنبال ارتباط با آمریکا هستند و اجازه نمی‌دهند سیاست‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در کشور اجرا شوند.

وی همچنین با بیان این‌که اگر قرار بود آمریکا برای ایران آبادانی بیاورد در زمان‌های گذشته و شاهان پهلوی این اتفاقات رخ می‌داد، افزود: اعتماد کردن به آمریکا و دست دادن به این کشور مانند بمبی مخرب برای نظام است.

 

احمد متوسلیان فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌ا… (ص) در جنگ ایران و عراق که در لبنان ربوده شده است.