بانک صادرات با همکاری شهر کتاب به ترویج کتاب‌خوانی کمک می‌کند

بانک صادرات با همکاری شهر کتاب به ترویج کتاب‌خوانی کمک می‌کند در تفاهمنامه‌ای که به امضای حجت‌ا…صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و مهدی‌فیروزان، مدیرعامل شهرکتاب رسید، مقرر شد با همکاری متقابل با هدف ایجاد شرایط ویژه برای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، از ظرفیت‌های فنی و اعتباری دو مجموعه استفاده شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از […]

بانک صادرات با همکاری شهر کتاب به ترویج کتاب‌خوانی کمک می‌کند

در تفاهمنامه‌ای که به امضای حجت‌ا…صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و مهدی‌فیروزان، مدیرعامل شهرکتاب رسید، مقرر شد با همکاری متقابل با هدف ایجاد شرایط ویژه برای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، از ظرفیت‌های فنی و اعتباری دو مجموعه استفاده شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، حجت‌ا…صیدی در مراسم امضای این تفاهمنامه، توجه به مقوله فرهنگ و توسعه کتاب‌خوانی را از جمله وظایف و مسؤولیت‌های اجتماعی بانک صادرات ایران عنوان کرد و گفت: این افتخاری برای مجموعه بانک صادرات ایران است که در کنار شهرکتاب برای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی تلاش کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: مجموعه فروشگاه‌های شهرکتاب در توسعه صنعت نشر و کتاب‌خوانی در سراسر کشور نقش مؤثری ایفا کردند که امیدواریم با کمک یکدیگر بتوانیم گام‌های بلندتری در این راستا‌ برداریم.

وی ادامه‌داد: برای بانک صادرات ایران به عنوان یک علاقه، وظیفه اجتماعی و مأموریت در راستای برنامه‌های توسعه‌ای، افتخار است که بتواند با شهرکتاب پیوندی بلندمدت و پایدار برقرار کند.