فرهنگ زیربنای اقتصاد است

فرهنگ زیربنای اقتصاد است مدیرعامل بانک صادرات بهبود ساختار اقتصادی در جوامع را منوط به توجه به فرهنگ و زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی دانست و در آیین اختتامیه جشنواره فیلم رشد، بر اهتمام ویژه به فرهنگ در رشد اقتصاد تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، حجت‌ا…صیدی در این مراسم با […]

فرهنگ زیربنای اقتصاد است

مدیرعامل بانک صادرات بهبود ساختار اقتصادی در جوامع را منوط به توجه به فرهنگ و زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی دانست و در آیین اختتامیه جشنواره فیلم رشد، بر اهتمام ویژه به فرهنگ در رشد اقتصاد تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، حجت‌ا…صیدی در این مراسم با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ به عنوان زیربنای اقتصاد در جوامع، گفت: پرسش پرچالشی که همیشه وجود داشته این است که بالاخره زیربنای جامعه اقتصاد است یا فرهنگ و مجادله در خصوص این پرسش هم کم نبوده است اما واقعیت این است که پاسخ پرطرفدار همیشه این بوده که اگر فرهنگ درست شود، قطعاً اقتصاد هم درست می‌شود.

صیدی افزود: برای بانک صادرات ایران افتخار بزرگی است که در کنار تلاشگران این جشنواره دانش ایستاده تا بالندگی فرهنگ و هنر این مرز و بوم را رقم بزند.