سرمایه‌گذاری ۱۹ میلیارد یورویی بانک صنعت و معدن دوران دولت روحانی

سرمایه‌گذاری ۱۹ میلیارد یورویی بانک صنعت و معدن دوران دولت روحانی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن که به استان خراسان شمالی سفر کرده است، گفت: این بانک در دوران دولت تدبیر و امید حدود ۱۹ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری در بخش‌های زیرساختی کشور داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی […]

سرمایه‌گذاری ۱۹ میلیارد یورویی بانک صنعت و معدن دوران دولت روحانی

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن که به استان خراسان شمالی سفر کرده است، گفت: این بانک در دوران دولت تدبیر و امید حدود ۱۹ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری در بخش‌های زیرساختی کشور داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، حسین‌مهری که در نشست هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی شهرستان اسفراین سخن می‌گفت ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: این سرمایه‌گذاری در حوزه‌های حمل و نقل ریلی، ایجاد نیروگاه، انتقال آب، آب شیرین‌کن، معدن، پتروشیمی و نفت بوده است.

همچنین بانک صنعت و معدن برای طرح ایجادی شرکت فولاد کیمیای صبا که با قابلیت اشتغالزایی ۱۵۸ نفر مراحل اجرایی خود را می‌گذراند و انواع بیلت فولادی و میلگرد آلیاژی ساده به ظرفیت ۷۰٫۰۰۰ تن و تسمه به ظرفیت ۳۰٫۰۰۰ تن در سال تولید خواهد کرد، ۹۱ میلیون درهم امارات تسهیلات ارزی و ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات ریالی تخصیص داده است.