اهدا جوایز برندگان جشنواره بانک اقتصادنوین

اهدا جوایز برندگان جشنواره بانک اقتصادنوین با برگزاری جشن اهدای جوایز ممتاز ششمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین، برندگان خوش اقبال این جشنواره جوایز خود را دریافت کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم، علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصادین ضمن تبریک به سپرده‌گذاران نیک اندیش و خوش […]

اهدا جوایز برندگان جشنواره بانک اقتصادنوین

با برگزاری جشن اهدای جوایز ممتاز ششمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین، برندگان خوش اقبال این جشنواره جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم، علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصادین ضمن تبریک به سپرده‌گذاران نیک اندیش و خوش اقبال این جشنواره گفت بانک اقتصادنوین پیشینه بسیار خوبی در برگزاری جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه دارد و خوشبختانه با اعتماد مشتریان ششمین جشنواره این حساب‌ها نیز با اقبال بسیار خوب مشتریان همراه بود.

وی با اشاره به الزامات و شرایط در نظر گرفته شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در چگونگی مصرف منابع قرض‌الحسنه اظهار داشت: بانک اقتصادنوین در کنار سایر فعالیت‌های خود در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی نظیر مدرسه‌سازی و تجهیز مراکز درمانی عام‌المنفعه، تلاش نموده است منابع قرض‌الحسنه خود را صرفاً در مواردی که نهاد ناظر پولی تعیین کرده است مصرف نماید که از جمله این مصارف می‌توان به تسهیلات ازدواج جوانان و اشتغال زایی کارفرمایان، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی با قدردانی و تشکر از مشتریان نیک اندیش بانک اقتصادنوین برای مشارکت در این سنت انسان دوستانه ابراز امیدواری کرد بانک اقتصادنوین بتواند همچون گذشته امانتدار خوبی برای سپرده‌گذاران و مشتریان خود باشد.