اختلال موقت خدمات الکترونیک بانک ملی در ۹ آذر

اختلال موقت خدمات الکترونیک بانک ملی در ۹ آذر بانک ملی اعلام کرد: عملکرد کارت‌های صادره، دستگاه‌های خودپرداز، پایانه‌های فروش، سامانه‌های بام و بله و سایر تجهیزات بانکداری الکترونیک این بانک، جمعه ۹ آذر با اختلال و قطعی موقت مواجه خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک ملی، این اختلال و […]

اختلال موقت خدمات الکترونیک بانک ملی در ۹ آذر

بانک ملی اعلام کرد: عملکرد کارت‌های صادره، دستگاه‌های خودپرداز، پایانه‌های فروش، سامانه‌های بام و بله و سایر تجهیزات بانکداری الکترونیک این بانک، جمعه ۹ آذر با اختلال و قطعی موقت مواجه خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک ملی، این اختلال و قطعی موقت به دلیل ارتقای سوییچ کارت بانک به شتاب ۷ ایجاد می‌شود و سایر بانک‌ها نیز این برنامه ارتقای سوییچ را داشته‌اند.

بانک ملی ایران در این اطلاعیه ضمن پوزش از مشتریان ارجمند این بانک تأکید کرد: این اختلال و قطعی موقت از ابتدای بامداد روز جمعه نه آذر ماه جاری به مدت هشت ساعت خواهد بود، هر چند تلاش بر این است که این مدت کوتاه تر شود.

مسافران سفرهای خارجی که در بازه زمانی مذکور برنامه سفر دارند، مناسب است برای جلوگیری از بروز مشکلات در پرداخت عوارض خروج از کشور، قبل از این زمان و از طریق روش‌های حضوری و غیرحضوری عوارض خود را پرداخت کنند.

پرداخت عوارض خروج از کشور از طریق روش‌های غیرحضوری نظیر پیام رسان بله، به آسانی و سرعت قابل انجام است.