نصب۱۵۰ تابلوی راهنمای شهری در ساوه

نصب۱۵۰ تابلوی راهنمای شهری در ساوه در راستای یکسان‌سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر و کوچه‌ها و دسترسی آسان‌تر شهروندان، بیش از ۱۵۰ تابلوی راهنمای شهری برای معرفی کوچه‌ها و معابر در نقاط مختلف این شهر نصب شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، محسن‌مددی، معاون خدمات شهری شهرداری ساوه با اعلام این خبر گفت: این معابر شامل […]

نصب۱۵۰ تابلوی راهنمای شهری در ساوه

در راستای یکسان‌سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر و کوچه‌ها و دسترسی آسان‌تر شهروندان، بیش از ۱۵۰ تابلوی راهنمای شهری برای معرفی کوچه‌ها و معابر در نقاط مختلف این شهر نصب شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محسن‌مددی، معاون خدمات شهری شهرداری ساوه با اعلام این خبر گفت: این معابر شامل خیابان شهید عالمی، خیابان وحدت، آوینی ۲۲، عباس‌آباد جنوبی، بسیج ۱۲، یاقوت‌آباد، شهید رجایی، سیدجمال‌الدین و عباس‌آباد شمالی است.

وی هدف از این اقدام را دسترسی سریع‌تر مردم به نقاط و مقصد مورد نظرشان عنوان‌کرد و یادآورشد: بیش‌تر این تابلو‌‌ها مربوط به معرفی معابر است که ابتدا خیابان‌های اصلی و فرعی، سپس کوچه‌ها دارای تابلو جدید می‌شوند.

مددی افزود: با تشکیل تیم فنی و تهیه اطلاعات میدانی از ابتدای سال‌جاری به روزرسانی بانک اطلاعاتی شهر آغاز شد و براساس این طرح ابتدا معابر فاقد نام و معابر نامگذاری شده مشخص و از یکدیگر جداسازی شدند.