گام استوار بانک‌شهر در حوزه توسعه فرهنگ کتابخوانی

گام استوار بانک‌شهر در حوزه توسعه فرهنگ کتابخوانی رییس شورای‌اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: گستردگی فعالیت بانک‌شهر در زمینه‌های متفاوت اقتصادی و فرهنگی مؤلفه‌ای خاص و قابل قدردانی است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، محمدرضاحیدری با بیان این مطلب گفت: بیستمین نمایشگاه کتاب بین‌المللی مشهدمقدس، تعریف نوینی از توسعه استاندارد فرهنگ کتابخوانی در […]

گام استوار بانک‌شهر در حوزه توسعه فرهنگ کتابخوانی

رییس شورای‌اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: گستردگی فعالیت بانک‌شهر در زمینه‌های متفاوت اقتصادی و فرهنگی مؤلفه‌ای خاص و قابل قدردانی است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، محمدرضاحیدری با بیان این مطلب گفت: بیستمین نمایشگاه کتاب بین‌المللی مشهدمقدس، تعریف نوینی از توسعه استاندارد فرهنگ کتابخوانی در کشور است.

وی با بیان این‌که نیازهای تمامی اقشار در این نمایشگاه به خوبی دیده شده است بیان داشت: دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه ضمن در نظر گرفتن ذائقه مخاطبان، تلاش کردند تا شرایط را برای استفاده تمامی سنین و افراد جامعه فراهم کنند.

رییس شورای‌اسلامی شهر درخصوص حضور بانک‌شهر در نمایشگاه کتاب مشهد تصریح کرد: این بانک به عنوان یک همراه قدرتمند سال‌هاست که در کنار اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته و توانسته بسیاری از دغدغه آنها را برطرف کند.

حیدری خاطرنشان کرد: یکی از مسایل مهم در حوزه کتاب بحث اقتصادی آن است که طی سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های بانک‌شهر و همراهی این بانک با وزارت ارشاد این دغدغه تا حد بسیاری برطرف شده است.

وی در ادامه گفت: بانک‌شهر توانست ضمن حمایت‌های مالی از پروژه‌های زیرساختی در شهر‌ها زمینه را برای فعالیت خود در حوزه‌های فرهنگی فراهم سازد که این یک اقدام شایسته قدردانی است.