بانک گردشگری حامی نمایشگاه صنعت هوایی

بانک گردشگری حامی نمایشگاه صنعت هوایی نهمین نمایشگاه صنعت هوایی در کیش با حمایت بانک گردشگری افتتاح شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک گردشگری، این بانک با هدف حمایت از صنایع هوایی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های صنعت گردشگری حامی این نمایشگاه شده است. این گزارش حاکی است: حمل‌ونقل هوایی یکی از مهم‌ترین […]

بانک گردشگری حامی نمایشگاه صنعت هوایی

نهمین نمایشگاه صنعت هوایی در کیش با حمایت بانک گردشگری افتتاح شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک گردشگری، این بانک با هدف حمایت از صنایع هوایی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های صنعت گردشگری حامی این نمایشگاه شده است.

این گزارش حاکی است: حمل‌ونقل هوایی یکی از مهم‌ترین ابزارهای توسعه گردشگری به شمار می‌آید و رشد و توسعه آن از دلایل توسعه گردشگری به حساب می‌آید بانک گردشگری نیز با هدف رشد این صنعت به حمایت از این نمایشگاه اقدام کرده است.

مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نظام حمل‌ونقل هوانوردی، نیروی محرکه و موتور توسعه متوازن کشور‌ها تلقی می‌شود. به نحوی که این نوع صنعت با شرایط توسعه‌یافتگی کشور‌ها رابطه مستقیم داشته و در دستیابی به نرخ رشد اقتصادی بالاتر، امنیت و عدالت اجتماعی مؤثر است. به‌طوری‌که سالانه ۴.۴ میلیارد نفر از طریق حمل‌ونقل هوایی جابه‌جا می‌شوند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه با هدف رفع مشکلات پیشروی فعالان داخلی صنعت هوانوردی صنعت هوایی کشور و ارایه راهکار برای بهبود وضعیت این صنعت در کیش در حال برگزاری است.