بانک‌ملی ۳هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بانک‌ملی ۳هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد بانک‌ملی در راستای حمایت از کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی، بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات در ۷ ماه ابتدای سال‌جاری به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، براین اساس در مدت مذکور ۲۸۹ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط بالغ […]

بانک‌ملی ۳هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بانک‌ملی در راستای حمایت از کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی، بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات در ۷ ماه ابتدای سال‌جاری به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، براین اساس در مدت مذکور ۲۸۹ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط بالغ بر ۳هزارو۲۰۲ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

همچنین این بانک تعداد ۸۰۵ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از دوهزارو۸۸۰ میلیارد ریال طی ۷ماه ابتدای سال‌جاری در برنامه اشتغال فراگیر تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کشور با هدف افزایش اشتغال پرداخت کرده است.

در مدت مذکور همچنین بانک‌ملی ایران تعداد ۲۴ فقره تسهیلات ارزی و ریالی از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی خود به ارزش ۱۹۲میلیاردو۳۳۲ میلیون دلار و ۲۵هزارو۸۰۸ میلیارد ریال در حوزه‌های انتقال آب، خرید کشتی، احداث راه‌آهن، نیروگاه و هتل و گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها و… مصوب کرده است.